Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

er 31 ,, og har hatt sex med 2 personer....

er lykelig gift ...

Videoannonse
Annonse
Gjest Golden Girl
Skrevet

11 i løpet av 8 år. Og håper det holder seg der i endel år fremover nå.

:)

Skrevet

Er ikke helt sikker. 19, kanskje. Er 24.

Var sammen med ex'en i 3 år. Ble seksuelt aktivt da jeg var rundt 16.

Noen av de hadde jeg forhold til som varte noen måneder. Også er det noen ons (4 kanskje).

Jeg synes lista er for lang, fordi jeg med over halvparten egentlig ikke ville ha sex, men ikke turte å si nei. Ung, naiv, dårlig selvtillit og veldig redd for å bli avvist. Kunne jeg endret noe, ville jeg gjort meg selv sterkere og sagt nei. Men siden jeg ikke kan endre noe, tar jeg i mot erfaringen med åpne armer, er takknemlig for at jeg aldri har fått kjønnsykdommer, og gjør det beste ut av det.

Gjest vondt
Skrevet

Kun 1 - min samboer.

Han har derimot hatt noen ONS før han traff meg for 2 år siden (han er 28 nå, jeg er 24). Dette plager meg mer og mer etterhvert som tiden går og jeg elsker han mer og mer. Det at han har hatt sex med andre kvinner er som en sorg i meg som aldri kommer til å forsvinne. Det er ikke mange, tror jeg. Dum som jeg er har jeg spurt og fått svar, 5 stk hvorav 1 i den sengen vi deler sammen. Skulle tro at de minnene vi har sammen i den sengen skulle være nok til å viske ut hennes spøkelse, men titt og ofte så klarer jeg å se for meg gutten min i sengen vår og leiligheten vår med en kvinne som ikke er meg.

Noen ganger så angrer jeg på at jeg ikke fulgte hodet mitt. Valgte meg en mann som ventet med sex til han fant den han elsket. Nå føler jeg stadig at han har gitt til noen andre ubetydelige det som han skulle gi til meg som han elsker. Og dermed gjort dem betydelige.

Skrevet

Når dere er i gang, hva er den korteste tiden dere har hatt mellom dere har truffet en kar til dere har hatt tissen hans i dere?

Med disse rekordene dere setter så burde det ikke være mange minuttene. Tror en del av dere har pult en del fremmede menn etter bare kanskje kvarter, tjue minutters bekjentskap?

Skrevet

oh, kvarter var da voldsomt :gjeiper:

Min "rekord" er vel 2-3 timer, ikke tatt tiden akkurat.. :fnise:

Men kjenner folk som har knulla etter 10-15 mins bekjentskap ja!

Skrevet
Kun 1 - min samboer.

Han har derimot hatt noen ONS før han traff meg for 2 år siden (han er 28 nå, jeg er 24). Dette plager meg mer og mer etterhvert som tiden går og jeg elsker han mer og mer. Det at han har hatt sex med andre kvinner er som en sorg i meg som aldri kommer til å forsvinne. Det er ikke mange, tror jeg. Dum som jeg er har jeg spurt og fått svar, 5 stk hvorav 1 i den sengen vi deler sammen. Skulle tro at de minnene vi har sammen i den sengen skulle være nok til å viske ut hennes spøkelse, men titt og ofte så klarer jeg å se for meg gutten min i sengen vår og leiligheten vår med en kvinne som ikke er meg.

Noen ganger så angrer jeg på at jeg ikke fulgte hodet mitt. Valgte meg en mann som ventet med sex til han fant den han elsket. Nå føler jeg stadig at han har gitt til noen andre ubetydelige det som han skulle gi til meg som han elsker. Og dermed gjort dem betydelige.

Hvis du vil dyrke den sorgen, kan du finne uendelige ting å være lei deg for, eller starte å se etter en ny mann i en fin sekt eller menighet du leter opp på gule sider (men da skal jeg love deg du får masse andre issues med på kjøpet).

Å finne en gutt som bare har hatt 5 partnere før deg er en sjeldenhet min venn!

Jeg ventet en stund før jeg hadde min første, når jeg ville gjøre det til noe speiselt (etter hyrdestunden) sa han bare "det var jo på tide da"..

Tji hi, det kan man kalle en bommert... eller le av det og gå videre.. Dette er noen år siden, og det har ikke plaget meg nevneverdig.

Han som får meg må leve med at jeg har hatt rundt 17 partnere, derav iallefall halvparten one nights... Men han kan være trygg på at jeg har beskyttet meg, og det teller faktisk mest i dagens samfunn.. synes jeg..

Gjest taparn
Skrevet

hatt sex med 0

fyller 30 til høsten

Skrevet
Hvis du vil dyrke den sorgen, kan du finne uendelige ting å være lei deg for, eller starte å se etter en ny mann i en fin sekt eller menighet du leter opp på gule sider (men da skal jeg love deg du får masse andre issues med på kjøpet).

Å finne en gutt som bare har hatt 5 partnere før deg er en sjeldenhet min venn!

Jeg ventet en stund før jeg hadde min første, når jeg ville gjøre det til noe speiselt (etter hyrdestunden) sa han bare "det var jo på tide da"..

Tji hi, det kan man kalle en bommert... eller le av det og gå videre.. Dette er noen år siden, og det har ikke plaget meg nevneverdig.

Han som får meg må leve med at jeg har hatt rundt 17 partnere, derav iallefall halvparten one nights... Men han kan være trygg på at jeg har beskyttet meg, og det teller faktisk mest i dagens samfunn.. synes jeg..

Jeg er desverre ikke det spor religiøs så en slik mann ville nok ikke hatt meg, eller jeg han.

Det er jo noe galt med verden da, når noe som tilhører to mennesker i et forhold som er følelsesmessig forpliktet og tilknyttet hverandre plutselig blir en sjeldenhet i en slik sammenheng. Det er akkurat som om det er uakseptert å forvente den type kjærlighet og oppofrelse.

Hvorfor må dyret ta overhånd? Lenge leve følelsene og evnen til å ta egne valg - å la instinktene ta overhånd er IKKE å ta egne valg.

5 partnere før meg en sjeldenhet? Hvorfor det? Hun første som hadde han fant han da han ikke hadde hatt noen - hvorfor kunne han ikke spart det til kvinnen han elsker? Hvorfor kunne ikke samfunnet informert han, oppfordret han, til å dyrke det som vil være det aller viktigste for han over størsteparten av livet hans - livspartneren.

Skrevet
Jeg er desverre ikke det spor religiøs så en slik mann ville nok ikke hatt meg, eller jeg han.

Det er jo noe galt med verden da, når noe som tilhører to mennesker i et forhold som er følelsesmessig forpliktet og tilknyttet hverandre plutselig blir en sjeldenhet i en slik sammenheng. Det er akkurat som om det er uakseptert å forvente den type kjærlighet og oppofrelse.

Hvorfor må dyret ta overhånd? Lenge leve følelsene og evnen til å ta egne valg - å la instinktene ta overhånd er IKKE å ta egne valg.

5 partnere før meg en sjeldenhet? Hvorfor det? Hun første som hadde han fant han da han ikke hadde hatt noen - hvorfor kunne han ikke spart det til kvinnen han elsker? Hvorfor kunne ikke samfunnet informert han, oppfordret han, til å dyrke det som vil være det aller viktigste for han over størsteparten av livet hans - livspartneren.

Fordi vi er mennesker som handler på instinkt. Det er drifter i oss som er ganske så naturlige. Dessuten kan vi ikke se inn i framtiden, noen av oss.. Jeg tenker ofte her og nå, iallefall..

Hadde jeg visst at min forrige samboer skulle gjøre det slutt med meg, så hadde jeg ikke gitt opp enkelte ting, invistert penger (som jeg ikke fikk tilbake), brukt tre gode år av livet mitt på en som til slutt gikk etc etc.. Da hadde jeg brukt de årene til å finne en som ville leve resten av livet med meg..

Men slik er vi ikke..

Vi lever, og kretser rundt den eksistens vi har nå. Han kjente ikke deg når han hadde sex med disse jentene.. Men han holder seg til deg nå, og er tro mot deg. Det er nåtiden som teller.

Vær glad og takknemelig for det du har nå, og ikke dvel ved fortiden..

Og... Just for the sake.. Jeg er en ganske ordentlig jente.. Men å leve litt i galskapen med å ha ONS er faktisk en del av livet det også! Så lenge det ikke skjer hver helg, så lenge jeg ikke går på akkord med meg selv (ubseskyttet) og så lenge det var en fin opplevelse.. Jeg ble oppdratt til å vente på den ene, men er fryktelig glad jeg ikke har gjort det faktisk.. Er glad jeg lever underveigs.

Jeg har heller ikke hatt ONS for å bekrefte megselv. Vet jeg er bra dame, så jeg har gjort det fordi jeg har hatt lyst.. Muligens for å dekke et øyeblikks behov. You name it.

Sånn er verden. Ikke let etter en virkelighet som ikke eksisterer. I så tilfelle må du skape et eget samfunn, og det er ikke så lett det heller.

Gjest Gjest_ama_*
Skrevet

Skrevet

Get a life girl....!!!!! :sengekos:

Det er også en måte å si det på :) Prøvde å være litt mere diplomatisk jeg da!!

Gjest Gjest_Lillevesla_*
Skrevet

5 i min alder på 24 år og den siste femte er mannen min

Skrevet

Hmm... skjønte ikke helt hva du mente med det. Utdyp?

Skrevet
hatt sex med 0

fyller 30 til høsten

Unnskyld, hæ? For real?

Gjest Gjest
Skrevet
Unnskyld, hæ? For real?

Du vet vel at det er et ikke ubetydelig antall mennesker som går gjennom livet uten å ha sex?

Gjest Gjest_laura_*
Skrevet

Har hatt sex med en mann (min samboer). og er 25 år :) Er glad jeg ikke har hatt flere. Men tenker på det innimellom at jeg har lysst på andre. MEn d er nok fordi vi SJELDEN har sex lengre..

Skrevet
Har hatt sex med en mann (min samboer). og er 25 år :) Er glad jeg ikke har hatt flere. Men tenker på det innimellom at jeg har lysst på andre. MEn d er nok fordi vi SJELDEN har sex lengre..

Og det blir sjeldnere om dere ikke tar taket i det nå. 25 var tidelig alder å miste sexlivet på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...