Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer, fordi jeg er en av de jentene som er så voldsomt opptatt av denne "listen" min, er livredd for at listen med sexpartnere skal øke og bli lang som et vondt år! Bare på et halvt år har jeg greid å være i en seksuell setting med 6 forskjellige menn. Synes dette er drøyt mye selv om jeg bare har hatt samleie med 3 stk i hele mitt liv.

Hvem regner dere med på deres lister? Når man sier "jeg har hatt sex med X stk", mener man da samleie, eller tar man med gutter man har sugd osv oxo?

Og.. Hvor mange har du på lista di?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest-M-
Skrevet

Tror det er 22 eller 23 stykker på ca 24 år....ikke så galt det, under en i året, hvis man tar et gjennomsnitt.

Gjest ludder
Skrevet

Har hatt sex med 64 stykker i løpet av 14 år.Noen få er sånne gnage av seg armen om morgenen erfaringer...mens de andre angrer jeg ikke på,men ser at jeg burde søkt bekreftelse på andre måter :sjenert:

Skrevet
Har hatt sex med 64 stykker i løpet av 14 år.Noen få er sånne gnage av seg armen om morgenen erfaringer...mens de andre angrer jeg ikke på,men ser at jeg burde søkt bekreftelse på andre måter :sjenert:

Jeg håper ikke du er fjorten år, men har hatt sex med 64 siden du begynte å ha sex..!

Gjest ludder
Skrevet
Jeg håper ikke du er fjorten år, men har hatt sex med 64 siden du begynte å ha sex..!

Selvfølgelig...har vært seksuelt aktiv i 14 år.Har passert 30 :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

jeg slutta å telle da antallet nådde seks stykker....det er en del år siden og en deeeel menn siden, det....men, ja, jeg har ligget med seks stykker!!

Gjest ludder
Skrevet
jeg slutta å telle da antallet nådde seks stykker....det er en del år siden og en deeeel menn siden, det....men, ja, jeg har ligget med seks stykker!!

:skratte:

Skrevet

:ler:

bare stoppe å telle har jeg lyst til å gjøre å :gjeiper:

Gjest Siripiri
Skrevet

Det må være samleie... alt annet er juks ;)

Skrevet

Par og tredve tenker jeg. Da jeg var i 20 åra var jeg alvorlig bekymret for denne "listen". Redd for at det skulle være for mange etc. Etter at jeg fylte 30 + noen år til ga jeg imidlertid faen. Det viktigste er erfaringene det har og ikke har gitt meg, og ikke hvor mange jeg har hatt sex med sånn i forhold til hva andre har gjort/ikke gjort, hva som er "normalt" - hva andre mener etc.

Jeg må imidlertid innrømme at jeg ville ha blitt noe skeptisk om min utkårede hadde fortalt meg at han hadde f.eks nærmere 100 på sin liste, eller mer for den saks skyld. Folk får gjøre hva de vil, og jeg har mine egne oppfatninger av hva jeg synes er ok for meg osv.

TS: Jeg vet ikke hvor gammel du er, men seks stykker er vel ikke all verden? Jeg mener, har du nytt det? Hvis svaret er ja, så er det vel helt ok? Hvis du ikke har nytt det, men f.eks hatt sex fordi du følte deg presset eller fordi du ønsket bekreftelse, ville få han til å like deg osv., da kan det jo være nyttig å tenke igjennom hvorfor det er sånn i seksuelle situasjoner heller enn å tenke så veldig over antallet.

Fikk du noe mening ut av det jeg skrev her? Håper det :)

Skrevet

Det er de holdningene dere har her til gutter som gjør at dere blir sånn bruk og kast mentalitet.

Selv om dere gir faen i hvor mange dere har ligget med så er det ikke gøy for samboeren eller ektefellen deres å støte på liggepartnere dere er overalt i alle mulige butikker, rema, rimi, på gata og på trikken og på hoteller og på barer og hvor ellers dere har for å smake selvbekreftelse.

Si meg gir dere der ingen glede å prøve å holde på en partner, er det for mye forlangt å forvente bittelitte granne ansvar fra dere selv så dere ikke skal bli sett på som billige av dere selv og alle andre?

Når dama forbruker 10+ gutter i året så vil jo ikke gutter være en i mengden. Kanskje hvis man er nummer i sugerekkefølgen #50 og får en t-skjorte med "I was #50 blowjobguy" så hadde det vært noe, men å være nummer trettini eller tjueseks med ei som har sugd kilometere med pikk er ikke noe særlig.

Gjest Gjest
Skrevet

Har vel neppe blitt kalt Einstein du.. :-)

Skrevet

7 stykk i en alder av 22 år

Gjest Gjest
Skrevet

Kyss: 1

Oralsex: 1

Onanering osv: 1

Klining: 1

25 år.

Håper egentlig ikke det ikke blir flere, spesielt på samleie, for jeg ønsker ikke å ha "delt meg ut" til fler enn en. Men blir det brudd så får jeg se.

Men sier som Nelle her, 3/6 stk er ikke nødvendigvis mange, men tenk mer over på hvorfor og dine holdninger og valg til sex enn antallet :)

Gjest Gjest23
Skrevet

Har hatt 8 stk og er 23 år, syns ikke det er så mye. Min kjære som er 28 år har hatt rundt 70. Noe jeg forøvrig syns er litt for mye... Men som noen nevnte her, han søkte bekreftelser

Skrevet

Jeg er 20 år og har bare hatt sex med en person. For meg skal det mye følelser til før jeg har sex. Jeg er vel litt gammeldags :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet
Det er de holdningene dere har her til gutter som gjør at dere blir sånn bruk og kast mentalitet.

Selv om dere gir faen i hvor mange dere har ligget med så er det ikke gøy for samboeren eller ektefellen deres å støte på liggepartnere dere er overalt i alle mulige butikker, rema, rimi, på gata og på trikken og på hoteller og på barer og hvor ellers dere har for å smake selvbekreftelse.

Si meg gir dere der ingen glede å prøve å holde på en partner, er det for mye forlangt å forvente bittelitte granne ansvar fra dere selv så dere ikke skal bli sett på som billige av dere selv og alle andre?

Når dama forbruker 10+ gutter i året så vil jo ikke gutter være en i mengden. Kanskje hvis man er nummer i sugerekkefølgen #50 og får en t-skjorte med "I was #50 blowjobguy" så hadde det vært noe, men å være nummer trettini eller tjueseks med ei som har sugd kilometere med pikk er ikke noe særlig.

det er derfor vi damer juger på antallet, slik at dere gutter ikke skal bli så usikre :) selvfølgelig er det da greit at gutten skryter av sine 30 stykker, mens dama sitter pent i stolen og svarer 'tre'.

Skrevet (endret)

Hvilket er en av grunnene til at jeg mener at antall sexpartnere ikke har noe med noen andre å gjøre enn meg selv. Jeg gir ikke faen i hverken kvalitet eller kvantitet, men mener at mengden sex jeg har hatt ikke trenger å gjøre utslag på forholdet eller sexlivet til min nåværende og meg. Jeg har sex når jeg har lyst til å ha sex(og når anledninger byr seg så klart, man tvinger seg jo ikke på folk ;) ). Når jeg er i et forhold, begrenser det seg selvfølgelig til den ene personen, som jeg ikke peker ut tidligere sexpartnere til verken på Rimi eller fortauet om de skulle dukke opp der :)

Endret av momajoja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...