Gjest Emmelina Skrevet 14. mai 2003 #1 Del Skrevet 14. mai 2003 Lurer på om det erflere som sliter veldig psykisk når dere har PMS? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 14. mai 2003 #2 Del Skrevet 14. mai 2003 Ja her hører jeg hjemme, Jeg sliter veldig, har flere ganger vært hos legen. har prøvd noen forskjellige tabletter men ingen som virker noe særlig. Er værst uka før, da har jeg mest lyst til og ta dyna over hodet og ... høres ille ut, men jeg tenker ikke klart. enten så hisser jeg meg opp for den minst filleting, og den andre siden kan jeg grine av reklame. Dette er et stort problem, jeg eier ikke "kotroll"over følsene mine i denne perioden. ta gjerne kontakt på PM hvis du vil snakke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 14. mai 2003 #3 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg er aldri plaga av PMS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. mai 2003 #4 Del Skrevet 14. mai 2003 Omtrent en gang i halvåret er jeg så på jordet at jeg innbiller meg alt mulig (kjæresten min er ikke glad i meg lenger, jeg er verdens dummeste/feiteste/teiteste osv), blir rasende over ingenting og griner over hva som helst... Det er jævlig slitsomt :-? og ikke veldig morsomt å ikke like seg sjøl engang. Inne PMS tåka et sted er jo den virkelige meg, som syns at jeg oppfører meg helt tullete. Har ingen gode råd annet enn å lytte til virkelighetens stemme laaangt, langt der inne... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 15. mai 2003 #5 Del Skrevet 15. mai 2003 jeg har nok en tendens til å bli en smule rabiat om noe går meg imot akkurat disse dagene i måneden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå