Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først vil jeg bare si beklager hvis den tråden allerede er et annet sted her..Lette litt,men kunne ikke finne noe lignende.

Men det jeg lurer på da,er om noen vet om noen sminke som en faktisk blir brun igjennom??? -Da tenker jeg blandt annet på foundation\eller pudder,solpudder,øyeskygge blandt annet.Jeg synes det er pyton å gå uten sminke offentlig,men vil jo gjerne få farge i ansiktet samtidig...Fins det egentlig sminke som solen trenger igjennom og en blir brun med?

Noe annet jeg lurer på om det er om noen vet om en vannfast FLYTENDE eyeliner??

Og hva slags sminke bruker dere når dere f.eks er på standen eller vil se fresh ut men samtidig bli brun??

Håper på god respons!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg bruker et tynt lag med mineralsminke med litt solpudder oppå, bittelitt skimmerøyenskygge, vannfast maskara og vannfast kajal på våtkanten + rouge og lipgloss :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg bruker et tynt lag med mineralsminke med litt solpudder oppå, bittelitt skimmerøyenskygge, vannfast maskara og vannfast kajal på våtkanten + rouge og lipgloss :)

Hvordan får du tatt på deg solkrem med så masse stash i fjeset??

Gjest Lilleulv
Skrevet (endret)
Hvordan får du tatt på deg solkrem med så masse stash i fjeset??

Nå var spørsmålet hvordan sminke seg og faktisk bli litt brun, så jeg svarte på det. selv så sminker jeg meg ikke sånn som dette dersom jeg skal sole meg, på stranda e.l. Men jeg var i parken med venner her en dag, og sminket meg sånn som jeg ramset opp i forrige innlegg OG ble brun og fin fordet :)

Jeg sminker meg når jeg skal på aker brygge eller i parken med venner, men tar ta på solkrem først og så et tynt lag med mineralfoundation over.

Min erfaring er at det er en grusom overgang til å ikke gå med sminke i det hele tatt tidlig på sommeren før man har fått noe særlig farge osv. Jeg pleier nok derfor å bruke litt sminke på begynnelsen, mens jeg på slutten av sommeren fint kan gå helt uten sminke uten å føle meg helt jævlig. vannfast maskara er det eneste som er et must for meg :)

Endret av Lilleulv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...