Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen her som vet om et produkt som minsker store porer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei

Noen her som vet om et produkt som minsker store porer?

Hei, nei desverre, vil gjerne ha tips selv. Men vil hvertfall si at Cliniderm sin Pore Control Gel (oransj liten tube, kjøpes på apoteket) ikke hadde noen som helst effekt på meg, så jeg vil ikke anbefale noen å bruke penger på dette. Snakket med en hudpleier, og hun sa at det enda ikke er kommet noe produkt som virkelig reduserer porer (selv om flere reklamerer for det), men jeg lever stadig i håpet.

Skrevet

Takk for linken. Hvis jeg skal kjøpe noe som kan minske porene, vil jeg at det har dokumentert effekt. Skal sjekke Dr. Brandt nærmere ;-)

Gjest *lucky*
Skrevet

Prøv produkter med a vitamin. Eller salisylsyre.

Skrevet
Prøv produkter med a vitamin. Eller salisylsyre.

jooh! jeg bruker to produkter for å minske porene mine! disse er helt supre!

Nivea clear up strips! er et lignende plaster som renser huden i dybden i t-zonen, til nesten, haken og pannen:) du må bruke disse noen ganger da men de funker! får veldig renset hud etterpå

bruker også Clinique pore minimizer! den misker porene gjent over bruk og jeg merket forskjell med en gang!:)

du kan kjøpe denne veldig billig på strawberrynet.com til rundt hundrelappen:)

Skrevet
Hei, nei desverre, vil gjerne ha tips selv. Men vil hvertfall si at Cliniderm sin Pore Control Gel (oransj liten tube, kjøpes på apoteket) ikke hadde noen som helst effekt på meg, så jeg vil ikke anbefale noen å bruke penger på dette. Snakket med en hudpleier, og hun sa at det enda ikke er kommet noe produkt som virkelig reduserer porer (selv om flere reklamerer for det), men jeg lever stadig i håpet.

Kvifor forskar dei ikkje døgnet rundt på dette?? Er det verkeleg så vanskeleg å kome fram til eit produkt som hjelp mot desse j**** prikkane!! :sur:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Kvifor forskar dei ikkje døgnet rundt på dette?? Er det verkeleg så vanskeleg å kome fram til eit produkt som hjelp mot desse j**** prikkane!! :sur:

:ler: jeg er så enig!! Synes også det er rimelig drøyt at man skal slite med hudormer i år 2008! ;)

Leste om et produkt fra Biotherm i et blad en gang som visstnok skulle være helt genialt, men ikke har jeg prøvd det selv og ikke aner jeg hva det heter. Men Biotherm har kanskje ikke så mange pore-forminskende produkter :)

Fikk forresten lyst til å prøve det fra Clinique nå :o

Skrevet
:ler: jeg er så enig!! Synes også det er rimelig drøyt at man skal slite med hudormer i år 2008! ;)

Leste om et produkt fra Biotherm i et blad en gang som visstnok skulle være helt genialt, men ikke har jeg prøvd det selv og ikke aner jeg hva det heter. Men Biotherm har kanskje ikke så mange pore-forminskende produkter :)

Fikk forresten lyst til å prøve det fra Clinique nå :o

Jeg har prøvd serien fra Biotherm som skal være så bra, men endte opp med å få rød hud og utslett. Har også prøvd alt fra Clinique, uten resultat, fikk bare masse kviser. Der i mot viker serien fra MD Formulations bra, men denne er til gjengjeld ganske dyr.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg har prøvd serien fra Biotherm som skal være så bra, men endte opp med å få rød hud og utslett. Har også prøvd alt fra Clinique, uten resultat, fikk bare masse kviser. Der i mot viker serien fra MD Formulations bra, men denne er til gjengjeld ganske dyr.

MD er jammen verdt å investere i. Det er ikke så alt for dyrt heller hvis man kjøper på nett :)

• 6 måneder senere...
Skrevet

Hvor på nett får man kjøpt MD? Har fortsatt ikke sett det på strawberry :(

Skrevet

Feks ebay eller www.lookfantastic.com

Skrevet

neutrogena pore cream har hjulpet mye på porene i kinnene mine, de er ikke synlige med denne kremen, kan fint droppe founation ol. inneholder aha og retinol som er bra for forebygging av urenheter/kviser samt strammer opp huden.

fås ikke kjøpt i norge though..

• 2 uker senere...
Gjest store porer
Skrevet

Dr Brandt har jg prøvd, den virker dekkende, men porene blir ikke mindre om du fjerner kremen.

Skrevet

Md får ganske så rimelig på http://www.feelunique.com. Rimeligere enn andre plasser hvertfall :) Lurer på å bestille selv, men blir nok ikke før etter jul :P Har prøvd md før og det er kjempe gode produkter!!Anbefales :)

Skrevet

Clinique Pore Minimizer fungerer på meg. Om den gir effekt over tid er jeg usikker på, men den kremen som er laget for å ta på f.eks. under sminke eller alene gir effekt med en gang og den varer som regel hele dagen.

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har hatt komplekser for store porer (og arr) i maaange år, og endelig synes jeg at det begynner å hjelpe så smått. Nå bruker jeg følgende produkter.

• Garnerier Pure (3-in-1: ansiktsvask, skrubb og maske) - inneholder salisylsyre
  • Loreal Pure Zone (lett fuktighetskrem for fet hud, som motvirker store porer) - inneholder salisylsyre
  • Maybeline Smooth Result (foundation som faktisk dekker porer og fine linjer uten å være for tykk)
  • Litt løst pudder for å at foundation skal sitte ekstra lenge
  • Sett med skrubb-krem og -massasjeapparat som fåes på apoteket og renser huden (hjemme-utgaven av behandlinger som fåes hos hudpleier)

Jeg har tenkt til å ta en Green Peel på nyåret. Noen som har prøvd dette?

Endret av datajente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...