Triine Skrevet 8. mai 2008 #1 Del Skrevet 8. mai 2008 Skal i 18-årsdag imorgen Lurer på om noen vet hvor de har en enkel svart tubekjole ? (Helst under 500,-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pippi_* Skrevet 8. mai 2008 #2 Del Skrevet 8. mai 2008 hennes og mauritz hadde på nettsiden i hvertfall,men tror de er utsoolgt.kanskje de har i butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Triine Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 8. mai 2008 hennes og mauritz hadde på nettsiden i hvertfall,men tror de er utsoolgt.kanskje de har i butikk Ah, får sjekke der imorgen da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 9. mai 2008 #4 Del Skrevet 9. mai 2008 Skal i 18-årsdag imorgen Lurer på om noen vet hvor de har en enkel svart tubekjole ? (Helst under 500,-) Hei:) Akkurat kjøpt en svart tubekjole med hvit kant oppe og nede (Ehm..) fra Bennetton. Har også et svar tynt belte under brystet. Den er knallfin! Og det beste av alt, den sittet som støpt. Også rundt brystet. Er sånn silikonbånd der, så de sitter skikkelig. Det er iallefall alltid problemet når jeg finner en fin tubekjole. Så forresten en tubekjole på hm.com også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Triine Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 10. mai 2008 Hei:) Akkurat kjøpt en svart tubekjole med hvit kant oppe og nede (Ehm..) fra Bennetton. Har også et svar tynt belte under brystet. Den er knallfin! Og det beste av alt, den sittet som støpt. Også rundt brystet. Er sånn silikonbånd der, så de sitter skikkelig. Det er iallefall alltid problemet når jeg finner en fin tubekjole. Så forresten en tubekjole på hm.com også. Heihei! Takk for svar! Jeg kjøpte meg en hvit, svart og gul tubetopp som jeg brukte som kjole.:-P Hehe!=) Fant ingen andre Men likte toppen da ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå