Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har høy emosjonell intelligens! Du kjenner og forstår dine følelser, og du vet hvordan du kan bruke både dine egne og andres følelser på en effektiv måte. Du kan se ulike situasjoner fra andres ståsted. En høy EQ handler om å kjenne seg selv, samt å akseptere og lære seg å bruke disse evnene. Du er nært knyttet til den som er rundt deg, og du respekterer deres ønsker og følelser. Du er fleksibel, har kontroll over dine impulser, og tenker positivt

Skrevet
Du har høy emosjonell intelligens! Du kjenner og forstår dine følelser, og du vet hvordan du kan bruke både dine egne og andres følelser på en effektiv måte. Du kan se ulike situasjoner fra andres ståsted. En høy EQ handler om å kjenne seg selv, samt å akseptere og lære seg å bruke disse evnene. Du er nært knyttet til den som er rundt deg, og du respekterer deres ønsker og følelser. Du er fleksibel, har kontroll over dine impulser, og tenker positivt

Jeg fikk nøyaktig samme resultat! :ler:

Kanskje ikke akkurat den mest seriøse testen for å måle EQ, men grei underholdning... Har man forresten høy eller lav EQ hvis man skryter noe innmari av dette på fest og legger til at resultatet ble som forventet...? Hmm :blunke:

Skrevet

Du har følelsene under kontroll i de fleste situasjoner, og du er en balansert person, men også du har dårlige sider. I de fleste situasjoner kan du akseptere kritikk, både på jobb og i personlige forhold. Du kan bli ganske sint hvis du legger din siste mynt på et parkometer og den ikke virker. Men du har kapasitet til å holde dine følelser, som frykt og sinne, under kontroll og du kan ta hensyn til andres følelser… men du kan forbedre deg. Prøv å kjenne dine egne følelser, og prøv å forstå hvor de kommer fra og sett dette i perspektiv. Prøv også å oppdage deg selv og sett deg mål slik at du kan gjøre mest mulig ut av dine evner. Tro på deg selv og aksepter dine dårlige egenskaper. Hvis du fortsetter å gjøre dette, vil din EQ, på kort tid øke fra gjennomsnittlig til høy!

:lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk også "høy emosjonell intelligens"!

:o

Det forteller vel også at testen ikke akkurat er vitenskapelig... :ler:

Skrevet
Jeg fikk også "høy emosjonell intelligens"!

:o  

Det forteller vel også at testen ikke akkurat er vitenskapelig... :ler:

:hoho:

Skrevet

Dææven, så sosialt intelligente vi er her på KG da!? :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Du har følelsene under kontroll i de fleste situasjoner, og du er en balansert person, men også du har dårlige sider. I de fleste situasjoner kan du akseptere kritikk, både på jobb og i personlige forhold. Du kan bli ganske sint hvis du legger din siste mynt på et parkometer og den ikke virker. Men du har kapasitet til å holde dine følelser, som frykt og sinne, under kontroll og du kan ta hensyn til andres følelser… men du kan forbedre deg. Prøv å kjenne dine egne følelser, og prøv å forstå hvor de kommer fra og sett dette i perspektiv. Prøv også å oppdage deg selv og sett deg mål slik at du kan gjøre mest mulig ut av dine evner. Tro på deg selv og aksepter dine dårlige egenskaper. Hvis du fortsetter å gjøre dette, vil din EQ, på kort tid øke fra gjennomsnittlig til høy!

Jeg kjenner meg godt igjen i beskrivelsen - og er ikke overrasket over at jeg bare har gjennomsnittlig EQ! :wink:

Skrevet

Jeg ekke så fryktelig glad i mennesker da:D Spesielt ikke ukjente. (Venner er kjekt)

Skrevet

Ikke gi opp! Du har mulighet for å oppnå en høy EQ! Det krever bare litt arbeid. Du har en tendens til å la deg styre av dine følelser, og noen ganger glemmer du følelsene til dem omkring deg. Noen ganger har du skyldfølelse og dårlig selvtillit. Du kan øke din EQ (øyeblikkelig) ved å tenke over følelsene dine og svare på “hvorfor føler jeg slik, og er det egentlig nødvendig?” Prøv å sette deg i andres sted og prøv å være litt mer fleksibel. Prøv også å oppdage deg selv og sett deg mål slik at du kan gjøre mest mulig ut av dine evner. Tro på deg selv og aksepter dine dårlige egenskaper. Vær positiv og gled deg over livet!

som dere ser eier jeg ikke emosjonell intelligens.

Gjest Mere Te
Skrevet
som dere ser eier jeg ikke emosjonell intelligens.

:ler:

Jeg fikk også "høy..". Jeg krysset av de svarene som tiltalte meg mest, om det er sånn jeg faktisk handler i gitte situasjoner, se det sier ikke testen noenting om :wink:

Skrevet

he he. lurte på om jeg skulle ta den en gang og krysse av det innlysende riktige alternativet, og så en gang med å krysse av hva jeg mest sannsynlig faktisk ville gjort. men gadd bare den siste varianten...

Gjest Mere Te
Skrevet
det innlysende riktige alternativet..

Det er noe med slike tester... Man trenger ikke være så himla smart for å skjønne hvilke svar som gir full uttelling, nei.... :wink:

Skrevet

det var det jeg visste :

Du har høy emosjonell intelligens! Du kjenner og forstår dine følelser, og du vet hvordan du kan bruke både dine egne og andres følelser på en effektiv måte. Du kan se ulike situasjoner fra andres ståsted. En høy EQ handler om å kjenne seg selv, samt å akseptere og lære seg å bruke disse evnene. Du er nært knyttet til den som er rundt deg, og du respekterer deres ønsker og følelser. Du er fleksibel, har kontroll over dine impulser, og tenker positivt!

i teorien har jeg også høy eq.

Gjest Mere Te
Skrevet
det var det jeg visste :

Du har høy emosjonell intelligens! Du kjenner og forstår dine følelser, og du vet hvordan du kan bruke både dine egne og andres følelser på en effektiv måte. Du kan se ulike situasjoner fra andres ståsted. En høy EQ handler om å kjenne seg selv, samt å akseptere og lære seg å bruke disse evnene. Du er nært knyttet til den som er rundt deg, og du respekterer deres ønsker og følelser. Du er fleksibel, har kontroll over dine impulser, og tenker positivt!  

i teorien har jeg også høy eq.

*klapper for Ivanka* I teorien - det holder det :wink:

Skrevet

Gjest Hilde K S
Skrevet

" Du har ufattelig høy iq og eq. Vi som har laget testen sitter her som fjetret over at noen kunne klare å gi de svarene vi ønsket for å finne en person med BÅDE høy iq og høy eq. En svært, svært uvanlig kombinasjon. Vi håper omgivelsene vet å sette pris på deg som den fantastiske person du er ! VI kontakter MENSA for deg og foreslår deg til Nobelprisen i bla fysikk. Kunne du kanskje tenke deg å være med oss i redaksjonen her for å utarbeide nye tester ? Det ville vi satt ufattelig pris på. " :o :o :o :o

Akkurat som om jeg ikke visste det da !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...