Gjest ønskebarn Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har nå sådd en del sukkererter, noen paprika og tomatfrø! Sukkerertene har nå blitt veeeldig klar for å komme i ny potte, da de til nå har stått i minidrivhus(nå uten "tak"). Hva gjør jeg nå???Jeg bor ute på en øy og her kom våren tidlig,men det er vel fremdeles fare for at de fryser ute!?!Hadde tenkt å plante de i et bedd i hagen. Noen som har peiling???
Wildy Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Prikle de over i større potter. Litt avhegning av hvor du bor i landet kan du kanskje begynne å herde plantene litt forsiktig. Litt ute, men ikke i direkte sol, og inn om natten. Om noen uker bør det begynne å bli rimelig trygt å plante ut.
Gjest ønskebarn Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 (endret) Takker! Skal i gang nå!!!Lenge siden jeg gjorde dette sist merker jeg Bør jeg ha i potta en klatrestang til hver..eller hva man skal kalle det, for de begynner snart å "klenge" !? Endret 8. mai 2008 av ønskebarn
Wildy Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Kan være lurt med litt støtte, ja. Veldig greit å få de over i større potter, står de for trangt blir de bare lange og veike.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå