estrella Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Nå har det seg slik at jeg er ikke er flink til rengjøring, men hun jeg bor med er 10 ganger værre. Det er jeg som tar ansvaret for at det ser litt rent og skikkelig her, men gulvet inne på badet er vanskelig å rengjøre. Det er fliser da, sånne brune(hvis det sier dere noe?). Det går helt fint å vaske store deler av gulvet, men under vasken og ved toalettet er det litt vanskeligere(av en eller annen merkelig grunn så samler støvet seg tettere akkuratt der). Har dere noen tips til hvordan jeg kan få fjernet dette litt lettere? Hvilke såper bruker dere?
Gjest Jente37 Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Det går helt fint å vaske store deler av gulvet, men under vasken og ved toalettet er det litt vanskeligere(av en eller annen merkelig grunn så samler støvet seg tettere akkuratt der). Har dere noen tips til hvordan jeg kan få fjernet dette litt lettere? Hvilke såper bruker dere? Har samme problem med støv som legger seg rundt stettet på wc'en og under vasken. Det går fint å støvsuge de områdene, så å spraye en blanding av klorin/vann og moppe av. Lukter svakt klor et par timer etterpå, men lufte godt, så forsvinner lukta.
estrella Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Har samme problem med støv som legger seg rundt stettet på wc'en og under vasken. Det går fint å støvsuge de områdene, så å spraye en blanding av klorin/vann og moppe av. Lukter svakt klor et par timer etterpå, men lufte godt, så forsvinner lukta. Det skal jeg prøve
Gjest Helen Parr Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Jeg støvsuger alltid først og vasker med Ajax etterpå.
Flua Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Støvsug først, så vask med en blanding med grønnsåpe og litt klorin. Lukter RENT, og grønnsåpa beskytter flisene. Hvis de ikke er helt glatte vel og merke, da bør du vaske med et syntetisk vaskemiddel (Ajax sampel), og IKKE blande i klor.
Gjest Raptuza Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Pleiar å feie badegolvet for å få vekk rusk, sand og hybelkaninar og ikkje minst hundehår....og så brukar eg mikrofiber våt mopp på golvet. Hvis det er ganske reint, tar eg berre ein våt microfiberklut og tar flekkane manuelt.
RedFox81 Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Salmiak. Du blir overasket hvor bra det virker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå