Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Planlegger å snart begynne prøvingen mot graviditet. Hvordan fungerer disse eggeløsningstestene?

Ser de selges med 7 stk i pakka.. Når skal man ta dem? Hvor ofte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes de fungerer bra :) Det står veldig godt forklart inne i pakken hvordan du skal gjøre. Nårtid du skal teste er avhengig av hvor lang syklus du har. Mener jeg begynte å teste på dag 10-11 - og jeg har 28-29 dagers syklus. Lykke til med prøvingen :)

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Okei=)

De er jo ganske dyre så vil liksom vite litt hvordan de fungerer før jeg kjøper dem.. Brukte du alle testene første mnd du prøvde de? eller holdt det med bare noen få? tester man hver dag?

Burde man ha ganske nøyaktig syklus før man eventuelt prøver de?

Skrevet

Ja jeg brukte alle testene første gangen, kanskje en pakke til!! Jeg fikk ikke utslag pga manglet eggløsning :overrasket: men senere har dem slått ut flere ganger. Man skal teste hver dag frem til man får påvist eggløsning, deretter har det ingen hensikt å teste flere dager. Da vet du at eggløsning vanligvis inntreffer innen 36 timer. Så når du har positiv test får du hoppe til køys :sengekos: og dagen etterpå. Det skal være de 2 mest fruktbare dagene.

Skrevet

Og ja. det er nok lurt å ha en mer stabil syklus før man begynner å teste, ellers kan det fort bli dyrt... Ellers er det mange som måler temperaturen for å finne eggløsning, sjekker livmorhalsen og eggløsningsslim :)

Gjest Gjest
Skrevet
Og ja. det er nok lurt å ha en mer stabil syklus før man begynner å teste, ellers kan det fort bli dyrt... Ellers er det mange som måler temperaturen for å finne eggløsning, sjekker livmorhalsen og eggløsningsslim :)

http://www.billigeteste.dk/

Her selger de kjempe billige gravid og eggløsningstester. De kommer kjapt på døra også. Bare husk hvis du bestiller mye.. så kan det komme to pakker.. da burde du betale to ganger..for ikke kommer det moms og no greier!! ( de opplyser om det når du betaler!:)

lykke til med prøvingen:)

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Takker for råd :)

Oi, der var det jammen mye billigere ja.. ganske lurt igrunn siden man mest sannsynlig må teste en del dager.. skal slutte med pillene 2 mnd før jeg prøver, så håper å finne ut litt av syklusen i disse to mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...