Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å bestille denne fra Victorias Secrets. Den koster $48. Har noen her bestilt fra dem før? Hvordan blir det med toll og frakt og slikt? Kom varene raskt? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Brud2004
Skrevet

Hei!!

Jeg og en kollega bestilte flere varer (sommertøy, badetøy) fra Victoria Secret's i fjor.

Pga. toll og moms og skatt og det ene med det andre ble det omtrent dobbelt så dyrt som prisen var i utgangspunktet, men vi ble da veldig fornøyd!! :D

Varene kom ganske raskt, de har et system som gjør at de sender etterhvert som de får varene, så det kom fortløpende. Det skjedde noe kluss med vår bestilling underveis, så jeg bare ringte over på ettermiddagen og snakket med de på kundeservice. De var ekstremt hyggelige og hjelpsomme!!

Håper du blir fornøyd hvis du velger å bestille - lykke til!!

:lol:

Brud2004

Skrevet

Har også bestilt fra dem og som brud2004 skrev fordoblet toll og moms prisen. :evil:

Jeg var uheldig med bestillingen, det tok nemlig et par måneder uten at jeg mottok noe, selv om det var trukket fra kontoen min. Det ordnet seg likevel raskt etter at jeg kontaktet dem, og varene kom etter ca en uke.

Skrevet

Hmm.. det høres jo da ut som om det kan bli en del dyrere.. noen som vet om noen undertøysbutikker i norge (gjerne på nettet) som fører liknende undertøy? :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...