Gå til innhold

Er jeg bifil?

Fremhevede innlegg

Gjest hjelp
Skrevet

Har alltid sett på meg selv som hetrofil.For endel år siden hadde jeg trekant med med en mann både jeg og venninnen min kjente men ikke var involvert i hverken før eller etter.Det ble en morsom erfaring.For 6 år siden ble det full tenning mellom meg og en annen vennine.En av de bedre opplevelsene jeg har hatt,men hun fikk panikk og vi mistet kontakten.Viser seg nå at hun definerer seg som bifil med forpliktelsesangst.Hun kunne jeg forelsket meg i :rødme:

Etter det har det vært menn,men nå har jeg flyttet og fått en nabo som jeg er helt opphengt i.Jeg syns hun er kjempe tiltrekkende og tenker masse på henne.Der virker som det er noe der....litt mye fysisk kontakt og skjulte blikk.At jeg har opplevd dette kun 2 ganger..er jeg hetrofil med litt lesbiske tendenser..bifil???Er kjempe forvirra :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres nesten sånn ut ja...

Skrevet

Vil nok kanskje tro det, med mindre du har en veldig veldig søt nabo :)

Gjest Siripiri
Skrevet

Hvordan kan du egentlig lure på det når du skriver det du skriver??

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skjønner tankegangen din. Du opplever tenning til gutter hele tiden, men bare på jenter disse to gangene? Da er det liksom litt rart å tenke på seg selv som bifil også.

Jeg er som deg. Jeg opplever tiltrekkning til gutter daglig, og tenker generellt altid på gutter på en annen måte enn på jenter. Men opp i gjennom årene har jeg også hatt disse tankene om to jenter. Poenget er at det var bare akkursat disse to jentene, og på ingen måte jenter generellt (slik som at jeg er tiltrukket av gutter generellt). Jeg selv fikk aldri anledning til å gjøre noe med min tiltrekkning.

Jeg tenker uansett at merkelapper og kategorier ikke er så viktig. Jeg føler ikke at jeg passer inn i noen av dem. Sånn rent kategorisk set er jeg nok bifil, men selv føler jeg heller ikke at denne kategorien passer og skal det være vits i en slik merkelapp må det jo være for å kategorisere seg selv, og da er det viktig at man kjenner seg igjen i kategorien selv også. Men uansett, jeg vet hvem jeg er og hva som tiltrekker meg og ikke. Sån rent ut over det har jeg lite behov for å definere ovenfor meg selv, eller andre, hvilken fil jeg tilhører. Å gi meg et navn forandrer lite.

Skrevet

Blås i om du er bi eller hetro...og følg følelsene dine... :)

Jeg så et sted hvor man definerte bifil på den måten at man kunne forelske seg i begge kjønn mens hvis man var biseksuell var man kun seksuelt interessert i begge kjønn. Jeg synes denne definisjonen var en av de bedre jeg har sett. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...