Nelle Skrevet 10. mai 2008 #41 Skrevet 10. mai 2008 Hadde det vært meg så hadde jeg skrevet et brev og takket for oppvisningen, og spurt om det var greit at jeg filmet det som underholdning for meg og noen venner. Hadde ikke nevnt spesifikt, bare sagt noe om at det var det som skjedde på kvelden eller lignende. Hadde vært morsomt å se om det fortsatte da. KULT! Beste forslaget til nå! :ler:
Gjest Peachbud Skrevet 10. mai 2008 #42 Skrevet 10. mai 2008 Dette plager meg ikke og jeg har ingenting i mot dette og jeg står heller ikke å glaner, men da stua mi peker rett mot hennes så er det umulig å ikke legge merke til det. Eneste grunnen til at jeg skriver, var for å høre med dere om man burde reagere på sånt, for eksempel si i fra til henne, for man vet ikke hva slags folk som ser dette. Det er jo folk som smugfilmer andre og legger det ut på nettet blant annet. Men det får bli hennes problem? Som sagt, jeg står ikke å glaner. Det er helt klart hennes problem. Jeg ville ikke gjort noe. Spesielt ikke skrevet et brev! Tror det ville blitt rart og pinlig.
Gjest TS Skrevet 10. mai 2008 #43 Skrevet 10. mai 2008 Jeg la et anonymt (og høffelig) brev i postkassen hennes i går med hennes navn så klart så jeg regner med at hun har lest det. Men hun fortsetter å danse naken forran vinduer og gå naken i stuen med gardinene åpne så alle kan se inn så fort mora går på jobb. Føler nå at jeg har i hvertfall gjort mitt så gidder ikke å bry meg mer. Om henne skulle få negative konsekvenser så kan i hvertfall jeg trøste meg med at jeg prøvde å si fra.
Gjest Casey Skrevet 10. mai 2008 #44 Skrevet 10. mai 2008 Du kan filme alt og sende det i posten til henne og til politiet dersom du mener dette er blotting?
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2008 #45 Skrevet 10. mai 2008 Du kan filme alt og sende det i posten til henne og til politiet dersom du mener dette er blotting? Er det lov? Tror ikke jeg gidder å gjøre noe mer. Som jeg har sagt tidligere så er ikke dette noe som plager meg, er bare det at jeg er litt bekymret for hva andre kan gjøre mot henne.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2008 #46 Skrevet 11. mai 2008 Pyttsann, la blottere være blottere sier jeg. .... Hvor bor du?
Fønix Skrevet 11. mai 2008 #47 Skrevet 11. mai 2008 Hvis det er sant at dette ikke plager deg, skjønner jeg ikke hvorfor du lager så mye styr rundt det. Selv går jeg stort sett naken hjemme. Hvis det skulle plage en nabo, får vedkommende finne seg noe annet å se på.
Årets gjøk Skrevet 11. mai 2008 #48 Skrevet 11. mai 2008 Jeg synes TS burde begynne å ta inngangspenger til sin egen stue. Det er sikkert mange menn som er villig til å betale en hundrelapp for å se showet til nabojenta. Pass på å ha lyset på i stua. Kanskje hun omsider blir litt flau og slutter med det hvis hun ser at det står 10-15 gamle griser i leiligheten tvers ovenfor med kikkert i den ene hånda og pikken i den andre. Eller kanskje det er akkurat det hun fantaserer om...
Gjest TS Skrevet 11. mai 2008 #49 Skrevet 11. mai 2008 Hvis det er sant at dette ikke plager deg, skjønner jeg ikke hvorfor du lager så mye styr rundt det. Selv går jeg stort sett naken hjemme. Hvis det skulle plage en nabo, får vedkommende finne seg noe annet å se på. Som jeg har sagt tidligere så er ikke dette noe som plager meg, er bare det at jeg er litt bekymret for hva andre kan gjøre mot henne. De fleste går sikkert naken hjemme, jeg gjør det selv, men det er jo litt forskjell på å gå naken, enn å danse naken forran vinduer når det er mørkt ute og med gardine fra. Da ser jo alle inn, og her er det også utrolig lett å se inn. Jeg synes TS burde begynne å ta inngangspenger til sin egen stue. Det er sikkert mange menn som er villig til å betale en hundrelapp for å se showet til nabojenta. Pass på å ha lyset på i stua. Kanskje hun omsider blir litt flau og slutter med det hvis hun ser at det står 10-15 gamle griser i leiligheten tvers ovenfor med kikkert i den ene hånda og pikken i den andre. Eller kanskje det er akkurat det hun fantaserer om... Det hørtes ikke dumt ut nei. Men gjør de andre det samme, så blir det jo konkuranse om prisene, for jeg er garanter ikke den eneste som har sett dette Slik jeg oppfatter dette og på måten dette skjer på så er jeg 100% sikker på at det er det hun vil. Er ikke helt sikker på om hun er 18 eller 19 år eller om hun går på skole, men kan jo være at hun er russ? Kanskje det er en russseknute som er sånn?
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #50 Skrevet 12. mai 2008 De fleste går sikkert naken hjemme, jeg gjør det selv, men det er jo litt forskjell på å gå naken, enn å danse naken forran vinduer når det er mørkt ute og med gardine fra. Da ser jo alle inn, og her er det også utrolig lett å se inn. Det hørtes ikke dumt ut nei. Men gjør de andre det samme, så blir det jo konkuranse om prisene, for jeg er garanter ikke den eneste som har sett dette Slik jeg oppfatter dette og på måten dette skjer på så er jeg 100% sikker på at det er det hun vil. Er ikke helt sikker på om hun er 18 eller 19 år eller om hun går på skole, men kan jo være at hun er russ? Kanskje det er en russseknute som er sånn? Hva skjedde etter at du postet brevet? Har blottingen gitt seg?
Alice Ayres Skrevet 12. mai 2008 #51 Skrevet 12. mai 2008 Er ikke dette det man kaller et luksusproblem? Hadde vært en annen sak om det var snakk om ei 70 år gammel dame som drev og tuslet rundt uten en tråd - og kanskje tok seg en svingom så resultatet av tyngdekraften virkelig fikk utfoldet seg fritt. I dette tilfellet er det jo snakk om ei (ettersom jeg har forstått) ei snerten liten snelle, og hvis det plager deg, kan du jo bruke øyemusklene og se en annen vei. Du har vel ikke bare et vindu?
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #52 Skrevet 12. mai 2008 Jeg går også naken rundt i min leilighet. Siden jeg har betalt over 2 millioner for herligheten så forbeholder jeg meg retten til å gå naken rundt så mye jeg vil. Om naboene mine sjeneres av det, er virkelig det deres problem og ikke mitt. Du vet at det ikke er lov å spionere på folk heller? Du høres ut som ei årntlig vinduskatte. Kjøp deg en tv!
Gjest TS Skrevet 12. mai 2008 #53 Skrevet 12. mai 2008 Hva skjedde etter at du postet brevet? Har blottingen gitt seg? Nei, det har ikke gitt seg. Hun får bare holde på.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #54 Skrevet 12. mai 2008 Nei, det har ikke gitt seg. Hun får bare holde på. Ja, nå er hun ihvertfall klar over at det er fullt synlig for naboer-du har gjort ditt, så får hun fortsette å søke oppmerksomhet som hun tydeligvis er så opptatt av...
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #55 Skrevet 12. mai 2008 Jeg bor i blokk, rett over veien er det også ei blokk. I en av de blokkene bor det ei dame med ei datter som ikke er så veldig gammel, hun tok lappen i januar så tipper hun er rundt 18-19 år (kjenner henne ikke, bare vet litt hvem det er). I de siste månedene så har hun begynt å gå helt naken fra badet og til sitt soverom etter at hun har dusjet rundt, 22-23 på kvelden da det er mørkt ute og med gardinene åpne så alle kan se veldig godt inn. Det kjedde ikke ofte, ikke gadd jeg å bry meg heller. Men i de siste tre ukene så har dette begynt å skje hver dag og nå gjør hun det ikke bare etter hun har dusjet, men hele tiden så lenge mora ikke er hjemme. Går naken rundt i huset, danser naken forran vinduene og lingnende. Mora hennes er mye borte (mulig hun jobber natta, jeg vet ikke) og da begynner datteren hennes å vandre rundt i huset naken midt på natta. Jeg lurer litt på hva jeg burde gjøre? Det plager meg ikke akkurat, men blotting er jo ikke lov, også vet man jo heller ikke hva slags folk som ser dette. Blir sikkert ikke morsomt for henne om noen skulle filme det å legge det ut på nettet. Burde jeg bare la henne holde på eller burde jeg si fra til mora hennes, eller kanskje henne ville vært mer riktig da hun tross alt er myndig, eller burde man anmelde sånt? Og hvis jeg skal si fra til henne, eller mora, hvordan burde jeg gå frem? Hun har selvsagt full rett til å bevege seg naken i sitt eget hjem. Å snoke i vinduet på henne er vel heller det som er forbudt i denne sammenhengen. Utover det så kan jeg ikke helt se problemet..
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #56 Skrevet 14. mai 2008 Som sagt, jeg står ikke å glaner. Nei, du er bare oppe om natta og ser at hun går naken omkring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå