Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #21 Skrevet 9. mai 2008 Kanskje denne personenvil være som naboen til de i TVV serien Friends? Han er jo også naken! Fra spøk til revolver, ring på til han å si at du mener det er uhørt! Er det borettslag så si fra til styremannen/damen å si at han må få en klage på dette! Har du gjort slike tiitk da?
Nelle Skrevet 9. mai 2008 #23 Skrevet 9. mai 2008 Kanskje denne personenvil være som naboen til de i TVV serien Friends? Han er jo også naken! I denne tråden er det snakk om en jente som er naken...
Lurvina Skrevet 9. mai 2008 #24 Skrevet 9. mai 2008 Hva du skal gjøre? Du skal slutte å leke blomsterpottemafia bak gardinene dine og la jenta være naken i fred! Og du skal slutte å bry deg med saker som du selv sier at "ikke plager deg akkurat". Det er vel nettopp det det gjør når du gidder å skrive et inlegg om det..? Jeg vil ikke si dette er blotting, jeg tror ikke jenta har noen seksuell agenda med bak dette. Det må da være lov å gå naken fra dusjen til sin egen seng inne i sin egen leilighet uten at du skal bry deg med det. Å være naken er vel deilig innimellom og det at jenta gjør det når hun er alene viser vel nettopp at hun ønsker å "skåne" andre, som sin mor fra det. Trekk for gardinene eller finn deg noe annet å gjøre du.. Jeg synes nå at det er denne jenta som burde å dra for gardinene jeg da, synes ikke at naboer må få lide for at hun skal få danse foran vinduet naken. Ts: synes det var en god ide å sende henne et anonymt brev for å gjøre henne oppmerksom på at hun underholder naboblokka når moren ikke er hjemme
Purple Basil Skrevet 9. mai 2008 #25 Skrevet 9. mai 2008 Jeg løper av og til fra badet til soverommet mitt naken etter en dusj. Er det noe jeg kan bli anmeldt for? La vær å kikke inn til henne da ?
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #26 Skrevet 9. mai 2008 Jeg løper av og til fra badet til soverommet mitt naken etter en dusj. Er det noe jeg kan bli anmeldt for? La vær å kikke inn til henne da ? Der jeg bor kan jeg velge mellom å kikke inn til naboen og la være å se mot vinduene mine.. Jeg har utsikt -rett- inn til dem. Det er ikke mange meterne mellom blokkene, og om jeg kaster et blikk ut vinduet er det umulig å ikke se inn til dem. Om jeg hadde hatt muligheten til å slippe, hadde jeg vært glad for det. Jeg skulle mye heller hatt pen fjordutsikt enn bleikfeit-middelaldrende-mann-i-bar-overkropp-foran-tv-utsikt... Det er ikke så lett å la være å se ut av egne vinduer heller.
Gjest Bond Skrevet 9. mai 2008 #27 Skrevet 9. mai 2008 Der jeg bor kan jeg velge mellom å kikke inn til naboen og la være å se mot vinduene mine.. Jeg har utsikt -rett- inn til dem. Det er ikke mange meterne mellom blokkene, og om jeg kaster et blikk ut vinduet er det umulig å ikke se inn til dem. Om jeg hadde hatt muligheten til å slippe, hadde jeg vært glad for det. Jeg skulle mye heller hatt pen fjordutsikt enn bleikfeit-middelaldrende-mann-i-bar-overkropp-foran-tv-utsikt... Det er ikke så lett å la være å se ut av egne vinduer heller. Har du vurdert gardiner selv?
Paradokset Skrevet 9. mai 2008 #28 Skrevet 9. mai 2008 Om du ikke kan gå naken inne i din egen bolig....hvor kan du egentlig gå naken da?
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #29 Skrevet 9. mai 2008 Har du vurdert gardiner selv? Kall meg sær, men jeg liker faktisk å få dagslys inn i hjemmet mitt... Nå har ikke naboene mine for vane å danse nakne rett forann vinduet, men hadde de gjort det hadde jeg antageligvis skrevet en lapp og bedt dem slutte med det. Selvsagt kan man være naken i sitt eget hjem, det skulle bare mangle. Men det er forskjell på å gå naken til og fra dusjen og på å danse naken i vinduskarmen. Om man liker å stå i vinduskarmen og onanere, er det også greit? Selv om naboene og deres barn ikke kan unngå å se det? Å onanere i sitt eget hjem er jo lovlig. Jeg mener man bør utvise litt hensyn. Har man naboer som vanskelig kan unngå å se inn til en, enten de vil eller ei, så står man ikke naken i vinduet.
Gjest Bond Skrevet 9. mai 2008 #30 Skrevet 9. mai 2008 (endret) Kall meg sær, men jeg liker faktisk å få dagslys inn i hjemmet mitt... Nå har ikke naboene mine for vane å danse nakne rett forann vinduet, men hadde de gjort det hadde jeg antageligvis skrevet en lapp og bedt dem slutte med det. Selvsagt kan man være naken i sitt eget hjem, det skulle bare mangle. Men det er forskjell på å gå naken til og fra dusjen og på å danse naken i vinduskarmen. Om man liker å stå i vinduskarmen og onanere, er det også greit? Selv om naboene og deres barn ikke kan unngå å se det? Å onanere i sitt eget hjem er jo lovlig. Jeg mener man bør utvise litt hensyn. Har man naboer som vanskelig kan unngå å se inn til en, enten de vil eller ei, så står man ikke naken i vinduet. Det er da ikke så enkelt å se inn i andres vinduer på dagstid? Og du kah godt ha persienner eller noe som lar inn mye dagslys selv på dagstid hvis du har problemer med at du kan ikke slutte å se inn i andres vinduer. Her er det snakk om at noen danser da det er mørkt ute, da er det ikke mye snakk om å få inn dagslys? I tillegg - du kan jo se forskjell mellom bare å gå rundt naken og å ha sex eller onanere? Nakenhet er ikke bare sex! Endret 9. mai 2008 av mrs_bond
Sol79 Skrevet 9. mai 2008 #31 Skrevet 9. mai 2008 Jeg går også naken rundt i min leilighet. Siden jeg har betalt over 2 millioner for herligheten så forbeholder jeg meg retten til å gå naken rundt så mye jeg vil. Om naboene mine sjeneres av det, er virkelig det deres problem og ikke mitt. Du vet at det ikke er lov å spionere på folk heller? Du høres ut som ei årntlig vinduskatte. Kjøp deg en tv!
Purple Basil Skrevet 9. mai 2008 #32 Skrevet 9. mai 2008 Jeg går også naken rundt i min leilighet. Siden jeg har betalt over 2 millioner for herligheten så forbeholder jeg meg retten til å gå naken rundt så mye jeg vil. Om naboene mine sjeneres av det, er virkelig det deres problem og ikke mitt. Du vet at det ikke er lov å spionere på folk heller? Du høres ut som ei årntlig vinduskatte. Kjøp deg en tv! sant sant..
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #33 Skrevet 9. mai 2008 Det er da ikke så enkelt å se inn i andres vinduer på dagstid? Og du kah godt ha persienner eller noe som lar inn mye dagslys selv på dagstid hvis du har problemer med at du kan ikke slutte å se inn i andres vinduer. Her er det snakk om at noen danser da det er mørkt ute, da er det ikke mye snakk om å få inn dagslys? I tillegg - du kan jo se forskjell mellom bare å gå rundt naken og å ha sex eller onanere? Nakenhet er ikke bare sex! Når man står helt oppi vinduet så er man faktisk ganske synlig. Om man står litt lenger bak i rommet, så ser man det jo ikke. Selvsagt er det forskjell på å være naken og onanere. Men begge deler er fullt lovlige aktiviterer å gjøre i sitt eget hjem. Så da må man jo ha lov til å gjøre begge deler i vinduskarmen, da, uten at noen skal føle seg støtt av det. Har du noen gang bodd i en trang by? Er du klar over hvor tett de bygger blokker enkelte steder? Og at det bare er slike steder enkelte har råd til å bo mens de studerer? Jeg bor i en slik blokk, som er klint oppi en annen blokk. Og hvor jeg ikke -kan- se mot vinduet uten å ufrivilig se inn til naboen. Hadde du likt det om du hadde små barn, og det var en mann som til stadighet sto naken i vinduet du fikk rett i glaningen? Skal man se slik på det, så har man jo lov til å høre på musikk i sin egen leilighet også. Så kan naboene bruke hørselsvern om de synes musikken er plagsom. Det er mye man har lov til å gjøre i sitt eget hjem, men når man bor tett og naboene blir påtvunget lyder/lukter/utsikt som er til sjenanse, så bør man også ta litt hensyn.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #34 Skrevet 9. mai 2008 Her er en link om en mann som ble dømt for blotting etter å ha vist seg naken i vinduet i sin egen bolig.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #35 Skrevet 9. mai 2008 Her er en link om en mann som ble dømt for blotting etter å ha vist seg naken i vinduet i sin egen bolig. Linken jeg fikk var til en side der det sto at han skulle i retten noen måneder etter. Har du en link til dommen?
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #37 Skrevet 9. mai 2008 Poenget er vel om hun står naken i selve vinduet eller om hun danser naken i rommet. Å danse i romet er nok fullt lovlig, men om hun står klin opp i vinduet kun i hensikt om å vise seg frem så er ikke det lovlig. Blotting er blotting, selv om det er et glass mellom, men det å være naken i egen leilighet uten å aktivt vise seg frem er ikke boltting. Jeg går selv ofte en del naken i min leilighet, men nå er det kanskje ikke så veldig mye innsyn i vår leilighet da. Eller, dersom man vil se så klarer de fint det, men man må på ingen måte så om noen likevel gjør det så får heller det være dems problem.
Sol79 Skrevet 9. mai 2008 #38 Skrevet 9. mai 2008 Man kan vel også bli dømt for spionering, for det er vel strengt tatt det dette er.
PoisonIvy Skrevet 9. mai 2008 #39 Skrevet 9. mai 2008 TS, skrev du et brev? Syns forøvrig denne tråden er lystig lesing. Utrolig hva folk bruker tid på
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2008 #40 Skrevet 10. mai 2008 Jeg skjønner ikke alle som sier at dette er ulovlig, hverken fra den ene eller andre siden. Man må da få lov til å gå rundt naken i sin egen leilighet (hvor smart det er, uten gardiner, kan derimot diskuteres) uten at andre skal kunne klage for noe sånt. Har man problemer med det er det bare å se bort! Men man kan heller ikke påstå at de som ser gjør noe ulovlig heller, når vinduet har såpass lett innsyn. Det blir jo idiotisk! Hadde de klatra opp en stige og brukt kikkert for å titte inn så ville jeg gått med på det, men har ikke inntrykk av at det er tilfelle her akkurat. Hvis man stiller seg selv ut så må man jaggu tolerere at folk ser også. Hadde det vært meg så hadde jeg skrevet et brev og takket for oppvisningen, og spurt om det var greit at jeg filmet det som underholdning for meg og noen venner. Hadde ikke nevnt spesifikt, bare sagt noe om at det var det som skjedde på kvelden eller lignende. Hadde vært morsomt å se om det fortsatte da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå