Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Hva er galt med Kvasir.no? Før så var den jo både rask og bra, men det siste (årene) så er den treig og det kommer opp feilmeldinger om at søket tok for lang tid, spesielt på nyhetssøk. Er det bare mitt internett, eller det Kvasir det er noe galt med og hvorfor fikser dem ikke problemene sine? Har du problemer med kvasir. Jeg synes mitt internett går tregt til tider og og en del sider bruker lang tid på å laste, men kvasir tar kaka. Mange ganger så må jeg vente i flere timer før jeg kan søke i Kvasir.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Søket tok for lang tid Årsaken kan være høy trafikk. Vi jobber med å løse dette problemet. Vennligst prøv igjen senere. Dette kommer nesten alltid opp i kvasir når jeg søker.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Ser ingen grunn til å bruke kvasir, uansett hva de teitingene i reklamen sier
cilipili Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Ser ingen grunn til å bruke kvasir, uansett hva de teitingene i reklamen sier Kunne ikke vært mer enig!
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Det er ikke bare meg, nei. Vet noen om en bedre søkemotor med minst like bra nyhetssøk, uten om google?
murray Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Jeg forstår ikke hvorfor noen vil bruke noe annet enn google....?
cilipili Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Bruker også bare Google. Ser ingen grunn til noe annet når jeg får tak i absolutt alt der. I tillegg til at det alltid funker som det skal. Etter mine erfaringer iallefall
Olive Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 Kvasir er forferdelig!!! Har prøvd det et par ganger når jeg søker på norsk - og den finner ingenting av de tingene google finner når jeg søker på de samme ordene... Tror ikke jeg overdriver når jeg sier at til og med altavista er bedre
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #13 Skrevet 8. mai 2008 Helt uenig. Jeg bruker alltid Kvasir når jeg skal søke på norske sider. Kommer opp mye mer enn på Google. Elsker kvasir!!
Paradokset Skrevet 9. mai 2008 #14 Skrevet 9. mai 2008 Bruker også bare Google. Ser ingen grunn til noe annet når jeg får tak i absolutt alt der. Prøv å gjøre samme søk på google og yahoo noen ganger. Det er ikke slik at en søkemotor fanger "absolutt alt".
Gir Skrevet 9. mai 2008 #15 Skrevet 9. mai 2008 Helt uenig. Jeg bruker alltid Kvasir når jeg skal søke på norske sider. Kommer opp mye mer enn på Google. Elsker kvasir!! Det var merkelig, for Kvasir bruker Google sine søkeresultater med et par-tre dagers forsinkelse. Altså vil du få det samme treffet i Kvasir i dag som du fikk i Google for noen dager siden. På noen sider hos Kvasir kan du til og med se at det står "Powered by Google"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå