mariaogjahn Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Siden kjolen min har hengt i denne denne posen, og med slepet hengt opp etter stroppen, så er det kommet rynker utifra der som stroppen er festet.. Så egentlig hele slepet er rynkete.. Hva gjør jeg? Er det mulig å stryke forsiktig??
Serenity88 Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Ikke stryk! Etter hva jeg har lest her inne bør du henge det inn på et fuktig rom (badet) og la det glatte seg ut på egen hånd... Ellers vet jeg at mamma pleier putte fuktige skjorter (bunadskjorten) i frysen før hun henger den opp:)
Humleblomst Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Hvis kjolen din er viktigere enn pengene dine (hvis du skjønner hva jeg mener... :gjeiper: ) ville jeg tatt den med meg til et renseri. Der burde de kunne hjelpe deg ville jeg tro.
mariaogjahn Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2008 (endret) Jeg har fått løst det. Jeg tok den med meg på cleopatra brudesalong, og der dampet de den for meg.. Så nå henger den så fint hos mine foreldre med slepet ute.. Endret 9. mai 2008 av mariaogjahn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå