Gå til innhold

Rutete ytterjakke

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

For noen uker siden (kanskje 1mnd) så jeg en ganske tjukk rutet ytterjakke, mener det var på b-young eller lene v. men nå finner jeg den ikke igjen! Den lignet litt på den vilde i hotel cæsar bruker, hvis det sier dere noe. ikke kåpe eller kort jakke, men når akkurat ned på rumpa. noen som vet hvilken jakke jeg mener, og vet hvor de har den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen uker siden (kanskje 1mnd) så jeg en ganske tjukk rutet ytterjakke, mener det var på b-young eller lene v. men nå finner jeg den ikke igjen! Den lignet litt på den vilde i hotel cæsar bruker, hvis det sier dere noe. ikke kåpe eller kort jakke, men når akkurat ned på rumpa. noen som vet hvilken jakke jeg mener, og vet hvor de har den?

Kan legge til at den var ganske dyr, rundt 1500 kr. var derfor jeg slo den fra meg, men har bestemt meg at jeg vil ha den likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

B-young her i nord har en rutete jakke, i litt glatt stoff, og jeg tror den hadde belte i livet. Har du forsøkt å sjekke nettsiden deres, om de har bilde der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har prøvd å sett på hjemmesidene deres, men de har så få bilder av produktene. Jeg har også sett den "glatte" jakken fra b young, og den kan ligne, men den har tjukkere stoff, ikke "regn"stoff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...