Gå til innhold

Korleis masturbere?

Beste masturberingsmåte?  

1. 1. Beste masturberingsmåte?

• Liggje på magen, med fingring.
      3
    • Liggje på magen, utan fingring
      4
    • Liggje på ryggen, med fingring
      6
    • Liggje på ryggen, utan fingring
      0
    • Med dusjhovudet
      8
    • Med dildo
      8

Anbefalte innlegg

Gjest Lisa B.
Skrevet

Det er rart, men eg får berre orgasme når eg ligg på magen under masturbering, med litt fingring og bruk av båe hender. Den eine handa arbeider medan den andre klemmer leppene på eine sida mot midten. Skal eg få utløysing med typen, må eg også liggje på magen.

Korleis er det med dykk andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Vårkåta
Skrevet

Jeg er litt sprø, jeg sitter oftest. Ikke det at det er det jeg liker best, men jeg onanerer ofte og spontant, da kan det bli mens jeg sitter, til og med på do.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til Vårkåta.

Går det så lett for deg at du ordner det like fort som det andre du gjør på do altså?

Skrevet
Til Vårkåta.

Går det så lett for deg at du ordner det like fort som det andre du gjør på do altså?

Ingenting er som en skikkelig orgasme idet du hører plasket i doskåla! :hoho:

Gjest Vårkåta
Skrevet

Jeg blir jo så kåt av å sitte her på et kjedelig kontor og lese KG, at det skal ikke stort til. Det har hendt at jeg bare har stukket handa ned i buksa mens jeg sitter på kontorstolen, og da kommer orgasmen veldig fort.

Skrevet

Sitter du i åpent kontorlandskap? :o

Kanskje du er hun som sitter nærmest meg, for alt jeg vet! :ler:

Gjest Vårkåta
Skrevet

Sitter på eget kontor. Stille og bortgjemt område av bygget. Ikke mange som har noe å gjøre inne hos meg.

Skrevet

Nei, da er det jo bare å "ta for seg"! :blunke:

Gjest Lisa B
Skrevet

Ei avklaring.

Med fingring meiner eg eigenleg skikkeleg stimulering av G-punktet. Det får eg sjølv ikkje noko ut av. Når eg fingrar litt, er det berre for å fukte området og fingrane.

Gjest søta
Skrevet

Jeg har også en litt spesiell måte å komme på, både alene og sammen med samboern. MÅ ligge på magen, og beina i en rar stilling, slik at jeg strammer leggene skikkelig! Det er nok derfor jeg har såpass kraftige legger... Har nemlig derevet på på akkurat samme måte med meg selv siden jeg var lita jente...! Husker mamma tok meg på fersken i senga...

Skrevet

"Ligge på ryggen uten fingring", kaller jeg ikke onani/masturbering....det kaller jeg for søvn.

Skrevet

Min trofaste følgesvenn Kaninen (Dildo med kaninører...sikkert litt sykt,men :oops: ) og fingre. Da pleier alt å gå bra!

Gjest Anonymous
Skrevet

På rygg i sengen. Knerne opp og lett skrevende. Bruker kraftig elektrisk masasjeapparat. Men bare fingrene opp og ned på klitoris når det går. Nett da blir det elektriske for sterkt.

Dame 50

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er egentlig fingring? Er det å bruke fingrene på klitoris, eller er det å fingerpule seg selv?

Gjest Tuppehøne
Skrevet

Hei Lisa.

Kjenner meg litt igjen. Jeg får bare orgasme når jeg ligger på magen, og det kan godt være når jeg ligger oppå han. Men best er det når jeg ligger underst, og han tar meg bakfra. Hjelper til litt selv med å ta på klitten da.

Men det å ligge på magen, kan det ha noe med trykk av tyngdekraft å gjøre? Altså at noe da f. eks. kommer bedre nær G-punktet. Noen som vet noe om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...