Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #1 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg trenger å ta opp en del fag fra videregående for å komme inn på studiet jeg ønsker. Har ikke lyst til å følge vanlig undervisning på VGS, og har ikke råd til privatskole. Finnes det nettstudier eller andre alternativer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare_lille_meg Skrevet 8. mai 2008 #2 Del Skrevet 8. mai 2008 Hei! Jeg tok gikk på nettbasert studie på Bjørknes for å ta to fag jeg manglet på studiekompentansen (norsk og historie). Det fungerte veldig bra og jeg følte at jeg fikk god oppfølgning gjennom hele perioden. Ikke kostet det mye penger heller! Jeg hadde full jobb ved siden av og fordelen med nettstudiet var at jeg kunne gjøre skolearbeidet når det passet meg! Hvis du går inn på hjemmesiden til Bjørknes finner du mye mer informasjon og kan se hvilke fag de kan tilby over nett! Link: www.bjorknes.no Hilsen meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gir Skrevet 9. mai 2008 #3 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg kjenner flere som har tatt opp fag på Sonans nettgymnas (klikk på navnet, der ligger det link). De hadde veldig gode erfaringer. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #4 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg vet ikke med nettgymnaset til Sonans, men skolen (Oslo) er det bare å styre unna. Med unntak av noen få gode lærere, er lærerne veldig dårlige(de har ikke lærerutdannelse og har null peiling på å formidle pensum) , infomrasjonen dårlig, mye rot, søppel, uferdige grupperom, mørke lesesaler, oppussingsarbeider og dårlige rådgivere som ikke greier å regne ut poengene riktig en gang. Rotete nettsider, masse feilmeldinger, og en del sider på nettgymnaset dekker ikke læreplanen en gang. Masse rot med fakturaer, du får faktura i posten på bestilte kurs, selv om du bare har vært inne for rådgivning, og de sender fakturaene til inkasso uten å sende deg en vanlig purring først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gir Skrevet 18. mai 2008 #5 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg vet ikke med nettgymnaset til Sonans, men skolen (Oslo) er det bare å styre unna. Med unntak av noen få gode lærere, er lærerne veldig dårlige(de har ikke lærerutdannelse og har null peiling på å formidle pensum) , infomrasjonen dårlig, mye rot, søppel, uferdige grupperom, mørke lesesaler, oppussingsarbeider og dårlige rådgivere som ikke greier å regne ut poengene riktig en gang. Rotete nettsider, masse feilmeldinger, og en del sider på nettgymnaset dekker ikke læreplanen en gang. Masse rot med fakturaer, du får faktura i posten på bestilte kurs, selv om du bare har vært inne for rådgivning, og de sender fakturaene til inkasso uten å sende deg en vanlig purring først. Hmmm, jeg har bare veldig gode erfaringer med Sonans. Jeg kjenner kun til nettgymnaset og videregående skolen i Trondheim og Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Hufsa_ Skrevet 18. mai 2008 #6 Del Skrevet 18. mai 2008 Selv har jeg ingen erfaring med sonans, men de har jo skoler flere steder i landet, så siden meningene om sonans er så spredte så regner jeg med at det kan være ganske forskjellig fra skole til skole egentlig. Jeg har forøvrig erfaring fra bjørknes og er veldig fornøyd med de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå