Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det jeg lurer på, er hva folk egentlig syntes om barbering nedentil.

Har inntrykk av at det er "kult" og barbere seg nedentil, mens de egentlig vil ha hår. Har hørt masse snakk om det opp gjennom tidene. Mange som sier til vennene sine at "null hår i maten" er best. Men til kjæresten sin, så sier de at det er et fett, men at de egentlig liker å se at damen/mannen er dame/mann!

Hva syntes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mann 24
Skrevet

Jeg tror det er mange ulike preferanser ute og går.

Selv liker jeg at jenta har trekant på venusberget; altså litt trimmet, men ikke for mye. Men bevares, det er ikke noe i veien med barbert heller. Hår i maten har for øvrig aldri vært noe problem uansett "frisyre".

Selv trimmer jeg rundt penis og barberer ballene.

Gjest Herrman
Skrevet

Har inntrykk av at det er "kult" og barbere seg nedentil, mens de egentlig vil ha hår. Har hørt masse snakk om det opp gjennom tidene. Mange som sier til vennene sine at "null hår i maten"

er best. Men til kjæresten sin, så sier de at det er et fett, men at de egentlig liker å se at damen/mannen er dame/mann!

Hva syntes dere?

Begrepet ang hår i måten må enten komme fra folk uten oralsex-erfaring, eller så er det noen som må hoste opp vikarierende argumenter, for dette har aldri vært noe problem. Jeg tror fortsatt jeg har til gode å få hår i munnen når jeg slikker en kvinne med hår.

Det skal være hår der nede, men hvis man har stor hårvekst så bør man kanskje trimme/stusse litt. Uansett skal det være en trekant, ikke disse idiotiske og komiske stripene man i blant ser. Snakk om å bidra til avtenning hos partneren.

Tror den største motebølgen med hel glattbarbering nå går mot slutten.

Skrevet

Jeg liker selv å være glattbarbert.. Barberer iallefall ikke for noen andre enn min skyld.

Skrevet

Som mann så trimmer jeg rundt og over penis og barberer ballene hver gang jeg er i dusjen.

På jenter er det fint både med stripe, liten trekant eller helt glattbarbert. Uten at det er noe krav av den grunn. En viss trimming er dog viktig om det skal bli noe understellsbehandling :)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg tenker at når singel, så gjør jeg det jeg trives med selv, og det varierer selvsagt. Jeg er kvinne.

I forhold spør jeg om hans preferanser...

Gjest Gjest_Gjest**_*
Skrevet

Jeg er glattbarbert fordi kjæresten min liker det og tenner på det, og liker det selv..

Men et spørsmål (beklager å kuppe tråden)til dere som er glattbarberte:Det kommer jo fort "stubber" etter 1-2 dager, har dere sex fordet, eller er det silkeglatt hele tiden??

Det blir jo rødt og irritert hvis du barberer der hver eneste dag...

Gjest trinet
Skrevet
Jeg er glattbarbert fordi kjæresten min liker det og tenner på det, og liker det selv..

Men et spørsmål (beklager å kuppe tråden)til dere som er glattbarberte:Det kommer jo fort "stubber" etter 1-2 dager, har dere sex fordet, eller er det silkeglatt hele tiden??

Det blir jo rødt og irritert hvis du barberer der hver eneste dag...

Jeg vokser meg så slipper jeg det :jepp: så jeg har nok lagt barberhøvelen på hylla får godt

Gjest Gjest_London_*
Skrevet

Har inntrykk av at det er "kult" og barbere seg nedentil, mens de egentlig vil ha hår. Har hørt masse snakk om det opp gjennom tidene. Mange som sier til vennene sine at "null hår i maten" er best. Men til kjæresten sin, så sier de at det er et fett, men at de egentlig liker å se at damen/mannen er dame/mann!

Hva syntes dere?

Det som tenner meg mest er uten tvil ei helt glattbarbert fitte. Litt hår er ingen nedtur det heller, men helt glatt er mest sexy, synes jeg.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg vokser meg så slipper jeg det :jepp: så jeg har nok lagt barberhøvelen på hylla får godt

Men hvilken type voks? Jeg har prøvd med sånne voks strips men får det ikke helt til..

Skrevet

Hva syntes dere?

Jeg barberer nedentil, men ikke helt. Glattbarberer under, men beholder en trekant på venusberget. Jeg personlig liker best glatt, men gidder ikke røde nupper og sårhet, så derfor beholder jeg trekanten foran. Blir ikke like sår når jeg glattbarberer bare under.

akkurat den der med at man liker å se at damen/mannen er dame/mann, har jeg alltid syntes fremstår som en ufattelig dårlig grei. Det er da vitterlig mer en håra på kjønnsorganene som viser at man er mann eller kvinne, ihvertfall er det MYE ved meg (også mitt underliv) som ser annerledes ut en ett barn, selv om jeg altså er glatt under.

Min kjære friserer såpass godt at det ikke sånn sett er den store forskjellen mellom så godt frisert og glatt, og jeg vil på ingen måte si at han minner om ett barn der nede/ser mindre mann ut, selv om han altså ikke har full behåring.

de som ser ut som barn bare pga hår på musa eller ikke, har virkelig andre problemer i mine øyne.

Gjest trinet
Skrevet
Men hvilken type voks? Jeg har prøvd med sånne voks strips men får det ikke helt til..

Jeg går til en salong ca annen hver måned og blir vokset :) fort og greit!

Gjest trinet
Skrevet

men har sex selv om jeg ikke er glattbarbert,når håret vokser ut så blir det ikke så hardt som visst du barberer deg med høvel..

Gjest Yoghurt
Skrevet

Hva folk syns om barbering er jo så varierende fra person til person, men må si meg enig i de som ikke forstår seg på "hår i maten" og "ser ikke ut som en ekte mann/kvinne"-argumentene. Sistevnte er jo bare vås, og førstnevnte har hvertfall ikke jeg erfart på tross av at mannen ikke glattbarberer seg. Selv fjerner jeg hår så jeg kun har igjen et velfrisert venusbeger, liker det simpelthen best sånn.

Skrevet
Jeg går til en salong ca annen hver måned og blir vokset :) fort og greit!

Det hørtes helt fantastisk ut!! Jeg er møkk lei av å barbere meg.. Har ikke hørt om noen som gjør det her i byn. Altså, de vokser selvfølgelig, men tror ikke det er så vanlig med intim-voksing.. fjerner du hele stasen?

Skrevet

jeg liker best kjæresten glattbarbert.. selv barberer jeg ballen, og trimmer resten litt.

Gjest trinet
Skrevet
Det hørtes helt fantastisk ut!! Jeg er møkk lei av å barbere meg.. Har ikke hørt om noen som gjør det her i byn. Altså, de vokser selvfølgelig, men tror ikke det er så vanlig med intim-voksing.. fjerner du hele stasen?

De gjør det i de fleste byer. Har selv en vennine som jobber med det. ja ,jeg fjerner hele "stasen" hehe. men du kan velge selv om du vil fjerne alt eller beholde noe :) Det er ganske vondt første gangen, men etter det så gjør det ikke så vondt lenger, nå gjør det meg ingenting å voksa meg siden jeg har gjort det så mange ganger. Men visst du vokser deg er det lurt å legge barberhøvelen på hylla, for visst du barberer deg en gang, så blir det like vondt som første gangen å vokse deg igjen. Men anbefales på det sterkeste!

Ikke meningen å spore av tråden her,men siden det var noen så lurte så...:)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fjerner trusekanten og that's it! For det første så synes jeg kjønnshår er en svært stor del av det sensuelle (både visuelt og med andre sanser) og jeg synes faktisk det er en veldig stor del av oppfatning at en person er kjønnsmoden, for å si det slik. Og så har jeg mer enn nok med kløe og røde nupper og svie og kviser av å fjerne trusekanten, så ikke i verden om jeg har tenkt å fjerne mer hår og få enda mere stygg hud der. Har prøvd noen ganger, men du verden det var ille opplevelse. Ugg.

Samboer er helt 100% naturell. Vet at han ikke har sansen for glattbarert, men tror ikke han hadde nektet sex hvis jeg var det, men tror det hadde blitt lite på meg....

Jeg har faktisk bare vært sammen med menn som var 100% naturell nå når jeg tenker meg om, og har aldri hattt problem med det. Men så er jeg kanskje gammel (30) og har ikke ligget med flere enn 9 menn (en ons og resten kortere/lengre forhold).

Skrevet
Jeg fjerner trusekanten og that's it! For det første så synes jeg kjønnshår er en svært stor del av det sensuelle (både visuelt og med andre sanser) og jeg synes faktisk det er en veldig stor del av oppfatning at en person er kjønnsmoden, for å si det slik. Og så har jeg mer enn nok med kløe og røde nupper og svie og kviser av å fjerne trusekanten, så ikke i verden om jeg har tenkt å fjerne mer hår og få enda mere stygg hud der. Har prøvd noen ganger, men du verden det var ille opplevelse. Ugg.

Samboer er helt 100% naturell. Vet at han ikke har sansen for glattbarert, men tror ikke han hadde nektet sex hvis jeg var det, men tror det hadde blitt lite på meg....

Jeg har faktisk bare vært sammen med menn som var 100% naturell nå når jeg tenker meg om, og har aldri hattt problem med det. Men så er jeg kanskje gammel (30) og har ikke ligget med flere enn 9 menn (en ons og resten kortere/lengre forhold).

Kjønnsmoden synes jeg personlig man er selv om man fjerner hår andre steder en der du gjør, og skjønner ikke helt den greia med at man ikke ser kjønnsmoden ut om man ikke har hår... er det hovedsakelig håret som får en til å være kjønnsmoden da?

Mitt underliv, og resten av meg, ser ihvertfall helt annerledes ut en de barna jeg har nært nok kjennskap til at jeg har sett dem nakne.

men ang det at du kanskje er gammel, ikke tenk på det, alderen har IKKENO med hva man liker av barbert og ikke. Selv er jeg 33, snart 34 og barberer altså både bikinilinja og under.

Flere jeg kjenner som er alt fra 35 og opp til noen og førti, barberer enten alt eller lar bare ei stripe værende igjen.

Tror det går mye mer på personlighet en på alder der.

Gjest Slick
Skrevet
Flere jeg kjenner som er alt fra 35 og opp til noen og førti, barberer enten alt eller lar bare ei stripe værende igjen.

Tror det går mye mer på personlighet en på alder der.

Min man og jeg er begge eldre enn som så, og vi er begge helt glatte .. ganske enkelt fordi vi begge synes det er lekkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...