Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei:)

Er en jente på 20 år som sliter med typsik kombinasjonshud. Har litt törre kinn (mer normale om sommeren) og fet t-sone, som får litt kviser innimellom, men ikke veldig voldsomt. Har litt sensitiv hud i perioder.

Lurer på om the skincare eller pureness er bra for denne typen hud. Har prövd litt av hvert.

Noen som har erafringer eller vet om disse seriene funker?

Endret av Rexina
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet? Andre forslag til ansiktspleie for kombinasjonshud?

Gjest *lucky*
Skrevet

Har gitt deg gode råd flere ganger jeg:)

Gjest Lacuna
Skrevet
Har gitt deg gode råd flere ganger jeg:)

Folk her inne vil vel stort sett ha råd om hvilke Dermalogica-produkter de skal forsøke, og er sjelden åpne for andre merker. :forvirret:

Gjest *lucky*
Skrevet (endret)
Folk her inne vil vel stort sett ha råd om hvilke Dermalogica-produkter de skal forsøke, og er sjelden åpne for andre merker. :forvirret:

Ja det er vel sånn. Men jeg klarer ikke la være å komme med tips selv om det sjelden funker

Dermalogica er sikkert bra det men ikke når man har litt problemer med huden..

Endret av *lucky*
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Jeg har prøvd begge to. Ikke så veldig fornøyd med noen av dem, pureness tørket ut huden og the skincare ble for fet! Nå bruker jeg produkter fra Gatineau, serien heter Modreactive og er laget spesielt for blandingshud. Synes de er veldig bra! Får kjøpt de på Strawberrynet :)

Skrevet

Har prøvd Dermalogica og Dr. Hauschka såpass lenge at jeg kan se at det ikke funker.. Har ikke en voldsomt stygg hud, men vil ha en såpass bra rens at jeg kun trenger et tynt lag foundation pudder, eller ingenting:) Og det får jeg ikke med de seriene. Men jeg tror jeg går tilbake til rense-serien jeg brukte først. Brukte en fra jeg var 14-17 før jeg prøvde 10000 andre ting, kan hende jeg liker denne fortsatt:)

Skrevet
Har prøvd Dermalogica og Dr. Hauschka såpass lenge at jeg kan se at det ikke funker.. Har ikke en voldsomt stygg hud, men vil ha en såpass bra rens at jeg kun trenger et tynt lag foundation pudder, eller ingenting:) Og det får jeg ikke med de seriene. Men jeg tror jeg går tilbake til rense-serien jeg brukte først. Brukte en fra jeg var 14-17 før jeg prøvde 10000 andre ting, kan hende jeg liker denne fortsatt:)

Hvem renseserie var det da? Virker som om du har ganske lik hud som meg nemlig, og er på utkikk etter en ny serie å prøve! :)

Gjest *lucky*
Skrevet

Så var det meg igjen som bare må svare da!

Kjøp dere Brightening cleanser fra DDF så får dere en super rens.

De har også faktorkremer som gir fukt så det er lurt å bruke. Kjøpes på Strawberrynet.

Gjest Gjest
Skrevet

eucerin rensegele er den beste jeg har prøvd noensinne. og jeg har prøvd en del! Fjerner all sminke, blir ikke stiv i huden og er dessuten såpefri, parfymefri etc

Skrevet
Hvem renseserie var det da? Virker som om du har ganske lik hud som meg nemlig, og er på utkikk etter en ny serie å prøve! :)

Den er fra Amway: Serien heter Artistry Clarifying med rens og tonic, men kan ikke huske hvilken fuktighetskrem jeg brukte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...