Gå til innhold

Forskjellige meninger.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har brukt KG en stund og undres over en ting.

Hvorfor i all verden er det noen som er mere opptatt av å stille spørsmål til enkelte svar som blir gitt ts?Dette skjer ofte når en eller annen har andre synspunkt på et tema!

Anbefaler man en ts å oppsøke LEGE for en sykdom f.eks,popper det inn en haug med negative skriv ang. det.

Dette er veldig merkelig,for det er jo et svar til den som starter tråden :)

Synes dette ødelegger veldig mye.Veldig kjedelig at noen ikke kan takle at det er forskjellige meninger.

Videoannonse
Annonse
Gjest kenneth
Skrevet

Hvis svaret som er gitt er tvilsomt, er det vel greit å si fra? Erfaringsmessig er det mange mennesker som uttaler seg om ting de ikke har greie på.

Gjest Gjest
Skrevet

Svarer på ting di ikke har greie på ja!Det skal være sikkert,og på toppen av det hele presenterer seg som kompetent innen området!Blir for dumt.

Gjest Gjest
Skrevet

Meningene er forskjellige, ja....

Synes det er veldig mye personangrep her på KG i motseting til andre forum jeg er på.

Det virker som om det bare er en løsning/svar på et problem og de som måtte ha en annen oppfatning er fritt vilt til å kalle og klandre.

Gjest Gjest_Mina_*
Skrevet
Meningene er forskjellige, ja....

Synes det er veldig mye personangrep her på KG i motseting til andre forum jeg er på.

Det virker som om det bare er en løsning/svar på et problem og de som måtte ha en annen oppfatning er fritt vilt til å kalle og klandre.

Jeg opplever det faktisk motsatt, at det er mindre personangrep på KG enn på andre forum. :)

Men jeg ser at en del av de som deltar her - særlig anonyme gjester - er svært hårsåre dersom andre mener noe annet enn dem selv. F.eks. kan TS si "jeg ble så sint at jeg kjeftet på barnet mitt", så svarer en gjest at "du må oppsøke hjelp, det der er ikke normalt". Da er det ikke veldig oppsiktsvekkende at andre forumbrukere reagerer og motsier legeanbefalingen. Det er mye som ikke er en ideell reaksjon, men å kalle det sykt er å gå litt langt. Jeg har sett flere lignende tilfeller der anonyme gjester kommer med hårreisende råd til TS, for deretter å bli fryktelig snurt når andre i forumet prøver å roe ned krisemaksimeringen.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg opplever det faktisk motsatt, at det er mindre personangrep på KG enn på andre forum. :)

Men jeg ser at en del av de som deltar her - særlig anonyme gjester - er svært hårsåre dersom andre mener noe annet enn dem selv. F.eks. kan TS si "jeg ble så sint at jeg kjeftet på barnet mitt", så svarer en gjest at "du må oppsøke hjelp, det der er ikke normalt". Da er det ikke veldig oppsiktsvekkende at andre forumbrukere reagerer og motsier legeanbefalingen. Det er mye som ikke er en ideell reaksjon, men å kalle det sykt er å gå litt langt. Jeg har sett flere lignende tilfeller der anonyme gjester kommer med hårreisende råd til TS, for deretter å bli fryktelig snurt når andre i forumet prøver å roe ned krisemaksimeringen.

anonyme gjestene er de med mest feil anbefalinger,er det det du mener?

Hva er rett og hva er galt og gjøre i forskjellige situasjoner er det i mange tilfeller en kompetent person som må avgjøre,ikke mere tillitsfull meningen til en som er innlogget da nei!

Gjest Gjest
Skrevet

Innlogget eller ikke,har INGENTING med svarene å gjøre.

Forumet er for alle,om man er innlogget ellr ikke.

Skrevet

Syns det må være greit å debattere svarene som gis, like mye som problemstillingen /spørsmålet til TS i en tråd. Dette er da tross alt et debattforum og mange ting er det ikke absolutte svar på heller.

Skrevet

enig med Suzy, dette er et diskusjonsforum, det vil si at det er helt normalt at man diskuterer frem og tilbake når man ikke er enig i noe en person sier. Om det er ts eller en senere i diskusjonen man er uenig i, har vel ingenting å si egentlig, så lenge det er mange med i en diskusjon, så er det flere en ts man kan diskutere med.

Hadde dette vært ett rent spørsmål-svar forum, der en person kom med ett spørsmål og andre KUN svarte ts på det opprinnelige spørsmålet, så hadde jeg skjønt at det ble reagert på, men dette er som sagt ett debattforum, det vil si at når man svarer her, så blir man selv med i en debatt med flere mennesker og må regne med at noen av de andre i diskusjonen stiller spørsmål til hva man sier.

Skrevet
Syns det må være greit å debattere svarene som gis, like mye som problemstillingen /spørsmålet til TS i en tråd. Dette er da tross alt et debattforum og mange ting er det ikke absolutte svar på heller.

:Nikke: Min helt :hjerte:

Skjønt, etter midnatt i Norge er det svært lite vettugt som blir sagt fra gjestene. :roll:

Skrevet
Skjønt, etter midnatt i Norge er det svært lite vettugt som blir sagt fra gjestene. :roll:

:ler: jepps

Gjest Gjest
Skrevet
Innlogget eller ikke,har INGENTING med svarene å gjøre.

Forumet er for alle,om man er innlogget ellr ikke.

Enig!

Men MIN erfaring er likevel at mange av mine "medgjester" ser ut til å ikke tenke seg om før de svarer. Eller det virker som det er greit å slenge ut tåpeligheter siden man likevel er fullstendig anonym. Men så har ikke jeg saumfart hele KG på jakt etter statistikk på dette. Det er bare min oppfatning.

Gjest Gjest
Skrevet

At det er mange som kommentarer svar unødig er ikke noe nytt, men innimellom er det nesten ikke til å unngå. Spesielt i de trådene hvor svarene er av typen "alle andre kan bare holde kjeft, dette vet jeg best" så har jeg vansker med å holde meg, spesielt når svaret er helt på bærtur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...