Gå til innhold

Kroppspleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde å bestille 3 uker i forveien hos Cosmopolitana, men fikk dette til svar: "Må dessverre skuffe deg, da vi ikke har ledig time denne dagen.".

Er det noen andre som har forslag til steder som kan hjelpe oss? Her på Kolbotn har de sikkert ikke kapasitet til å ta meg og min forlover samtidig, da det stort sett er enmannsbedrifter.

Dette er vi ute etter:

"Jeg skal gifte meg 14. juni og vil gjerne ta med min forlover på en liten luxuslørdag (31. mai) som takk. Vi er i første omgang interessert i massasje. Deretter har jeg eksem på rygg, bryst og armer som kan trenge en peeling, beina også for så vidt. Ansiktet trenger også en fresh-up. Hva anbefaler dere? Jeg vil også ha vokset legger, bikinilinje og under armene (dersom det er mulig...) Fotbehandling er også interessant.

Forloveren min har sagt ja takk til tilbudet om luxuslørdag, men hadde ingen preferanser på behandling. Jeg vil gjerne at vi skal tilbringe mest mulig tid sammen, samtidig som hun får noe hun kan nyte og jeg får det jeg trenger/ønsker."

Skrevet

Vet om følgende i Oslo:

-Clinique Madeleine

-Colosseum Spa

-Hud- og Hårklinikken

-Beth's Beauty Center

-Alles Beauty Clinique

-Bristol Spa

-Clinique Monique

(-Holmen FJordhotell Spa, skal være kjempebra!)

Mange av disse har websider også.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har vært på Coloseum Park spa på Majorstua og er veldig fornøyd med dem. Bestilte time der i begynnelsen av juni for ca en uke siden og det virket som om det var noe problem å få ledig time der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...