Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Hei! Jeg har en Sony Ericsson W880i med OneCall. Jeg har prøvd å sette opp MMS selv nå, og det gikk greit, men nå står det "melding uten støtte" når jeg prøver å sende. Noen som vet hva som er galt?
Gjest En annen mann Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Hei! Jeg har en Sony Ericsson W880i med OneCall. Jeg har prøvd å sette opp MMS selv nå, og det gikk greit, men nå står det "melding uten støtte" når jeg prøver å sende. Noen som vet hva som er galt? Litt vanskelig å være til hjelp her, man har du mao. satt opp manuelt i forhold til onecall's supportsider? Om du har det, og det var dette som ikke ga noe resultat kan du forsøke å få mms/wap/gprs o.l. oppsett tilsendt automatisk. Som regel bare taster man inn sitt mobilnr. i et tekstfelt, dermed blir meldingen sendt til deg, når du åpner den blir telefonen satt opp riktig. Hvis heller ikke dette fungerer, eller de ikke tilbyr automatisk oppsett er det nok best å ta kontakt med support
LilleBille Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Jeg sliter med det samme med P990i - prøver å få sendt automatisk - men får aldri meldingene - så det automatiske oppsettet fungerer ikke for meg. Har også prøvd kundeservice - og svaret der er bare "slett alle gamle oppsett"... akkurat som om det hjalp noe som helst. Begynner å bli dritt lei hele One Call
talin Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har det samme problemet med en SE W580i og Chess. De tilsende profilene ifra Chess virker ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå