AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #61 Skrevet 10. september 2010 Dersom jeg sier jeg har smakt, så har jeg vel smakt da? Sa ingenting om at det var meg selv. Har du tidligere opplyst at du er lesbisk?
Daniel84 Skrevet 10. september 2010 #62 Skrevet 10. september 2010 Eh, du smaker på deg selv??? o_0 Damer som smaker på seg selv er utrooolig nice!!! :D
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #63 Skrevet 10. september 2010 Damer som smaker på seg selv er utrooolig nice!!! :D Hvorfor det?
Gjest Janne Skrevet 10. september 2010 #64 Skrevet 10. september 2010 Damer som har dårlig underlivshygiene eller har soppinfeksjon verken lukter eller smaker godt, på samme måte som en urenslig pikk lukter hor og helvete. Tror nok mange super-lesber har samme oppfatning av mannens kjønnsorgan hvis de har få, men ubehagelige opplevelser med pikk. Tror nok mannfolk flest liker å gi dama si oralsex, så lenge hun steller godt med sine nedre deler. Og om de ikke liker det av en eller annen grunn, er det da helt greit? Det er ikke alle som tenner på det. Man behøver nok ikke å være en superlesbe for å ikke tenne på å suge kuk. Jeg er 100% heterofil (jeg elsker vakre menn), men jeg har aldri gitt en mann oralsex. Det gir meg ingen tenning, og bare tanken på å ha en pikk (og sæd) i munnen gjør meg kvalm. Ikke alle folk liker å utføre fellatio.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2010 #65 Skrevet 10. september 2010 Man behøver nok ikke å være en superlesbe for å ikke tenne på å suge kuk. Jeg er 100% heterofil (jeg elsker vakre menn), men jeg har aldri gitt en mann oralsex. Det gir meg ingen tenning, og bare tanken på å ha en pikk (og sæd) i munnen gjør meg kvalm. Ikke alle folk liker å utføre fellatio. Ingen suging. Ikke noe forhold. Skjønner ikke hvordan du skal kunne få deg type uten når du ikke gidder suge.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #66 Skrevet 10. september 2010 Ingen suging. Ikke noe forhold. Skjønner ikke hvordan du skal kunne få deg type uten når du ikke gidder suge. Stakkars gutten. Du har nok aldri vært i et ordentlig forhold. Du drømmer nok bare om det. Mitt råd: Forandre innstillingen gutt.
Daniel84 Skrevet 10. september 2010 #67 Skrevet 10. september 2010 Hvorfor det? Det bare er det turn on deluxe.
Mann_30 Skrevet 11. september 2010 #68 Skrevet 11. september 2010 Salt.. litt som lapskaus. Hahaha :D
Gjest KateW Skrevet 11. september 2010 #69 Skrevet 11. september 2010 Har du tidligere opplyst at du er lesbisk? Er det opplysningspikt her på forumet? Man trenger ikke være lesbisk for å vite hvordan fitte smaker. One swallow does not a summer make. Pun intended...
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #70 Skrevet 11. september 2010 Ingen suging. Ikke noe forhold. Skjønner ikke hvordan du skal kunne få deg type uten når du ikke gidder suge. I all verden..."suging" er ikke midtpunktet i alles liv, bare så du vet det. Har vært i flere forhold, og vi har aldri bedrevet oralsex på hverandre, ingen av oss har likt det. Går fint det, forstår de.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #71 Skrevet 11. september 2010 Jeg kan godt suge litt om jeg blir kåt nok, men jeg gjør det bare en liten stund. Liker ikke å suge til han kommer, og at jeg får masse sæd i munnen... Har hatt anoreksia, så jeg er livredd for å få sæd i munnen - tenk om jeg legger på meg da! Dette tenker jeg bare inni meg, sier det ikke høyt, altså. Syns det er greit at han slikker meg litt, men ikke til jeg kommer. Vet ikke helt hva jeg liker enda, siden jeg ikke har så mye erfaring med dette. Har ikke hatt en fast forhold, bare et par korte og useriøse. Jeg har funnet ut at jeg liker å ri
Gjest Anonym*Bruker Skrevet 12. september 2010 #72 Skrevet 12. september 2010 uff, jeg er LIVREDD for at det plutselig skal komme utflod mens typen holder på... derfor lar jeg han ikke prøve engang. Det hjelper ikke om jeg dusjer først heller, for det kommer plutselig uansett. Det er litt av poenget da... Det er det som kalles å bli våt? Menn synes ofte det er deilig om du er våt, for det vil si at du har lyst på han!
Gjest Sandbekken Skrevet 12. september 2010 #73 Skrevet 12. september 2010 utflod er ikke det såmme som å bli våt..
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #74 Skrevet 12. september 2010 Fitte stinker fiskeavfall. Jeg vet ikke hva som er verre, utseendet eller lukten på fitta. Eklere og styggere saker må du lete lenge etter. Stakkars kvinnefolk - og de menn som må ligge med dem. Det er jo en grunn til at det er så få menn som i det hele tatt orker å gi dama oralsex, og hvis de gjør det så er kun for å få gjengjeldt tjenesten. Hvis dere skjønner hva jeg mener. Hilsen han som heller foretrekker bæsj på kuken. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #75 Skrevet 12. september 2010 Herregud for noen stakkare dere er. Tydelig at dere aldri har hatt forhold til en jente i deres stusselige liv. Når dere en gang i fremtiden forhåpemtligvis blir glad i en jente vil dere aldri ha behov for å stille dette spørsmålet eller svare på slike dumheter. Forhåpentligvis får dere gutter også erfare å få et godt forhold til det motsatte kjønn. Et godt forhold til det motsatte kjønn handler altså om å ikke ha noen mening om hva fitte smaker?
Gjest Hasibullah,Amiri Skrevet 14. februar 2011 #76 Skrevet 14. februar 2011 Snakker om en nyvasket mus her. Smaker det noe godt eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå