Gjest Gjest_mann38_* Skrevet 10. mai 2008 #21 Skrevet 10. mai 2008 Ikke så merkelig kanskje? Mange kvinner lukter reker. yepp... det er utpreget lukt av reker...
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2008 #22 Skrevet 10. mai 2008 yepp... det er utpreget lukt av reker... Mange menn elsker jo reker! Reker er det beste de vet.
Gjest blæ Skrevet 11. mai 2008 #23 Skrevet 11. mai 2008 Jeg hater egentlig reker, så får vell være gud takknemlig for at min samboer verken smaker eller lukter som reker.. Vanskelig å si hva det smaker.. Kanskje litt enig med Yoghurt smaker vel litt syrlig.. Men når hun er nydusjet, så smaker det egentlig ingenting.. Frem til hun bli så våt at man bare slikker i seg saftene hennes.. Da er det vel litt syrlig igjen
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. mai 2008 #24 Skrevet 11. mai 2008 Fitte smaker deilig, litt syrlig av og til, men veldig godt Blandet med sæd blir det enda deiligere :D mmmmm
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. april 2010 #25 Skrevet 3. april 2010 fitte er fitte så lenge kvinner vasker dem (pul bare) ikke tenk mye du blir gammel
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #26 Skrevet 23. april 2010 jeg mener at fitte smaker godt. så lenge den er vått så går det men må ikke være for vått. jeg vil takke alle jenter som er resnlig under der !! og takke dere for og være så deilige!
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #28 Skrevet 23. april 2010 Herregud for noen stakkare dere er. Tydelig at dere aldri har hatt forhold til en jente i deres stusselige liv. Når dere en gang i fremtiden forhåpemtligvis blir glad i en jente vil dere aldri ha behov for å stille dette spørsmålet eller svare på slike dumheter. Forhåpentligvis får dere gutter også erfare å få et godt forhold til det motsatte kjønn.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #30 Skrevet 23. april 2010 Smaker jo tiss selvsagt :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2010 #32 Skrevet 24. april 2010 Jeg husker ikke hva den smaker (er ikke kongen av munnsex), men den lukter SMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTH.
Zealuu Skrevet 25. april 2010 #35 Skrevet 25. april 2010 Som nektar fra gudene... Voldsomt så poetiske vi var her, da. Spørsmålet til trådstarter er uansett litt sært, det er som å spørre hva epler smaker. Jo, det smaker eple, overraskende nok. Fitte smaker altså fitte, med noen små variasjoner avhengig av de siste døgns kosthold.
Hanselot Skrevet 25. april 2010 #36 Skrevet 25. april 2010 Snakker om en nyvasket mus her. Smaker det noe godt eller? Reker!
Gjest Christopher Smal Skrevet 4. mai 2010 #37 Skrevet 4. mai 2010 Snakker om en nyvasket mus her. Smaker det noe godt eller? Ja, det smaker som gammel fisk i avføringsmarinade
Gjest boy2man Skrevet 4. september 2010 #39 Skrevet 4. september 2010 Fitte stinker fiskeavfall. Jeg vet ikke hva som er verre, utseendet eller lukten på fitta. Eklere og styggere saker må du lete lenge etter. Stakkars kvinnefolk - og de menn som må ligge med dem. Det er jo en grunn til at det er så få menn som i det hele tatt orker å gi dama oralsex, og hvis de gjør det så er kun for å få gjengjeldt tjenesten. Hvis dere skjønner hva jeg mener.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2010 #40 Skrevet 4. september 2010 Fitte smaker godt )) Hilsen bi-jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå