Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #1 Skrevet 14. mai 2003 Hvordan handler dere på strawberrynet? Dvs. blir det mye frakt, toll, moms eller lignende å betale? Regner med man kanskje kommer under denne 200-kronerskategorien (tollfritt beløp)? Takknemlig for svar, utvalget der så bra ut, og prisene var vel også rimeligere enn i Norge?
Indira Skrevet 14. mai 2003 #2 Skrevet 14. mai 2003 Strawberry sender fraktfritt, og dessuten så setter de (innimellom) lavere beløp på pakken slik at man slipper å fortolle. Jeg har ikke bestilt for svimlende summer akkurat. Kjøpte for rundt 500 kr og da slapp jeg toll. Kjøper man for større summer må man nok fortolle. Det lønner seg å kjøpe litt og litt av gangen, for da kommer man under den rabattskalaen de kjører også. Jo flere bestillinger, jo mer rabatt.
Gjest Duchess Skrevet 14. mai 2003 #3 Skrevet 14. mai 2003 Jeg har bestilt derfra tre ganger og hver gang har de kryssa av for en sum under 100 kroner. Så jeg har sluppet alt som heter toll.
Cilla Skrevet 14. mai 2003 #4 Skrevet 14. mai 2003 Fikk pakke fra de denne uka, det tok bare seks dager fra jeg bestilte til pakken kom. De hadde satt verdien til pakken til 18 NOK! Litt urealistisk da.........Slapp ihvertfall å betale toll.
Gjest sienna Skrevet 24. mai 2003 #5 Skrevet 24. mai 2003 Kan man handle mot postoppkrav, evnt.andre alternativer til visa?
Gjest sienna Skrevet 24. mai 2003 #6 Skrevet 24. mai 2003 Kan man handle mot postoppkrav, evnt.andre alternativer til visa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå