Gjest gjestedama Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Jeg og samboer elsker å reise, og nå har vi kjøpt leilighet i utlandet. Nå gleder vi oss til å reise ned i sommer og innvie den. Har du leilighet i utlandet? Hvor skal dere på ferie i sommer. Vi drar til fiskelandsbyen, Sozopol i Bulgaria. Et sted vi har falt pladask for. En perle som Norge først nå har oppdaget.
gard Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Hei Vi er ikke helt sikre enda. Ettersom vi var tre uker i Sør-Afrika i påske så har vi ikke så mye ferie igjen. Men vi håper på å ta oss en 10 dagers tur i juli og vi snakker om forskjellige mål...fra Sicilia til India :-) Det høres litt deilig ut med en leilighet i varmere strøk men på en annen side så føler jeg at man da blir litt låst...jeg hadde følt at jeg måtte benyttet denne leiligheten hver sommer mens det egentlig er mest spennende å dra til nye plasser :-)
Purple Basil Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Skal til Ayia Napa i sommer. Men den virkelig store reisen går til Maldivene Mars 09, gleder meg gleder meg!
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Hei Vi er ikke helt sikre enda. Ettersom vi var tre uker i Sør-Afrika i påske så har vi ikke så mye ferie igjen. Men vi håper på å ta oss en 10 dagers tur i juli og vi snakker om forskjellige mål...fra Sicilia til India :-) Det høres litt deilig ut med en leilighet i varmere strøk men på en annen side så føler jeg at man da blir litt låst...jeg hadde følt at jeg måtte benyttet denne leiligheten hver sommer mens det egentlig er mest spennende å dra til nye plasser :-) Man kan jo leie ut. Har lyst til å kjøpe i Albania, men det blir nok inte så. I år går ferien til Flekkerøy og Krakow.
Olive Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Blir ikke de mest eksotiske feriene i år... Skal en tur til til Sardinia nå i mai og litt øyloffing i Hellas i juli.. Men hvis jeg kunne velge fritt hadde det blitt en laaang tur til litt forskjellige land i Sør Amerika.. Dessverre tillater ikke økonomien dette før til neste år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå