Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Ønsker en leppestift som gir et "nakent" og naturlig intrykk av leppene.. litt vanskelig å forklare, men dere skjønner kanskje hva jeg mener.. Noen som har prøvd noe sånt og kan gi tips om en som er fin? (Helst ikke av de dyreste merkene).
Gjest skorpio Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Ønsker en leppestift som gir et "nakent" og naturlig intrykk av leppene.. litt vanskelig å forklare, men dere skjønner kanskje hva jeg mener.. Noen som har prøvd noe sånt og kan gi tips om en som er fin? (Helst ikke av de dyreste merkene). Jeg bruker bare foundation og leppepomade over:) men jeg er også veldig interessert i å finne en stift som kan gjøre jobben for meg
astral Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Mange som foreslår Estee Lauders "Vanilla Truffle", tror den blir helt hudfarget. Ønsker også en sånn leppestift, men gjerne med litt mer rosa i. Og som dekker siden jeg har ganske mye pigment i leppene. Går på samme tabben om og om igjen og kjøper en som ikke er dekkende nok og ser mer ut som en lebepomade...
zilje_k Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Mange som foreslår Estee Lauders "Vanilla Truffle", tror den blir helt hudfarget. Ønsker også en sånn leppestift, men gjerne med litt mer rosa i. Og som dekker siden jeg har ganske mye pigment i leppene. Går på samme tabben om og om igjen og kjøper en som ikke er dekkende nok og ser mer ut som en lebepomade... Da er den jeg foreslo veldig fin:) Den dekker litt mer enn bare en lipgloss.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Takk for tips - skal sjekk ut disse! Jeg prøver ofte å få til en slik effekt med å kjøpe en grei lipgloss som jeg tror blir fin, men ender som regel opp med at de ikke dekker nok og nesten ikke synes.. Vet noen om f.eks L'oreal eller Maybelline har en leppestift i en slik farge?
Gjest ruskesara Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 har loreal color riche, den som er for blonde(made for me naturals) har den i fargen nude, den er helt grei,tror de har et par andre liknende farger også i samme serie.
FoxyFish Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Noen som vet om noe bra på strawberrynet? Eventuelt har erfaring med Clarins?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 Max Factor har en serie med "Nude-colors" i LipFinityserien. Billig og bra, og sitter hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå