Opal Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Jeg skal flytte for meg selv, og skal ha sønnen min 50%. Jeg må kjøpe ny vaskemaskin og fikk anbefalt en som har 7 kg vaskekapasitet, men vil det bli stort? Min gutt har ikke allverdens forbruk av klær, så jeg føler ikke at jeg må vaske sååå mye. Jeg tenker at en så stor maskin kanskje vil bruke mye strøm og vann i forhold til at jeg ikke vil klare å få den fyllt opp?
Concertina Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 De elektroniske maskinene (som er alle de som koster litt omtrent) bruke vann og strøm utifra hvor mye klær du putter i den/hvor skittent det er, så det ville jeg ikke bekymret meg for.
Marikke Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 7 kg synes jeg høres mye ut. Min er på 6 kg og holder i massevis til meg og gubben. Ingen vits i å bruke penger på den ekstra kapasiteten i hvert fall. Mye vask tar mye plass på tørkestativet også.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har en kapasitet på 7 kg. Er bare meg og en tenåring. Ikke alltid jeg får fyllt maskinen. Nå tenkte jeg ikke kapasitet da jeg kjøpte. Jeg tenkte merke, pris og funksjoner. Kanskje jeg er heldig og får inn dyna mi i vaskemaskinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå