Gjest Gjest_Sunniva_* Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Den nyeste mascaran tl L'oreal - er det noen som har prøvd den? Funker den så forlengende som det står? Og er den så lett å vaske vekk? Husker ikke hva den heter, men den er dobbelt...
mari4ever Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Den nyeste mascaran tl L'oreal - er det noen som har prøvd den? Funker den så forlengende som det står? Og er den så lett å vaske vekk? Husker ikke hva den heter, men den er dobbelt... du tenker vel på lash extension double extension sin?=) den rød? den er veldg bra:D fikk den på jobben:) den forlenger vippene veldig og gir bra volum:) lett og vakse vekk også!
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Mitt problem med den er at det ikke nytter å vaske den vekk! Hva vasker dere den vekk med?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Mitt problem med den er at det ikke nytter å vaske den vekk! Hva vasker dere den vekk med? Signerer! Reklamen sier at den tas vekk med varmt vann, men det nytter ikke! Jeg syns den klumper veldig også! Har prøvd å fjerne den med sminkefjerner med det er omtrent umulig! Hva bruker dere som sier at den er lett å vaske bort?
California Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Trenger en ny mascara nå! Burde jeg velge den nye røde til L'Oreal eller holde meg til MaxFactor Masterpiece Max? Noen som har prøvd begge?
IloveNY Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Trenger en ny mascara nå! Burde jeg velge den nye røde til L'Oreal eller holde meg til MaxFactor Masterpiece Max? Noen som har prøvd begge? Jeg ville holdt meg til Masterpiece max! L'oreal sin klumper seg i mine vipper, og jeg har også problemer med å få vasket den vekk... Ikke en av mine favoritter for å si det sånn
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Det står her at man bare skal vaske den av med varmt vann. Høres veldig ut som Kanebo 38C. Hvor mye koster denne mascaraen? http://www.lorealparis.no/Catalog/product....omMetier=MakeUp
FoxyFish Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Jeg synes den er kjempebra! Nå har jeg ganske lange vipper fra før, så det har kanskje litt med saken å gjøre. Den er vanskelig å fjerne hvis man er utålmodig! Men dersom man faktisk følger instruksene om å holde en bomullsdott med varmt vann mot vippene i ca. 30 sekunder, kommer mascaraen av veldig lett. Bra valg!
Gjest Lilleulv Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 Signerer! Reklamen sier at den tas vekk med varmt vann, men det nytter ikke! Jeg syns den klumper veldig også! Har prøvd å fjerne den med sminkefjerner med det er omtrent umulig! Hva bruker dere som sier at den er lett å vaske bort? huh, den forsvinner jo lett som bare det med varmt vann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå