Gjest ts Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Hei! Jeg har tilbragt dagen med ei venninne, og vi kom inn på temaet onani hvorpå hun nærmest grøsser før hun forteller meg at hun synes onani er ganske ekkelt, og at hun aldri gidder å gjøre det fordi det gir henne ingenting. Jeg ble nesten satt ut. Flere som er slik??? Hun er 26 og ikke særlig prippen når det kommer til å prate om sex etc. Jeg trodde ærlig talt at dette var noe absolutt alle gjorde, ihvertfall i desperate perioder??
Gjest Alabama Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Hei! Jeg har tilbragt dagen med ei venninne, og vi kom inn på temaet onani hvorpå hun nærmest grøsser før hun forteller meg at hun synes onani er ganske ekkelt, og at hun aldri gidder å gjøre det fordi det gir henne ingenting. Jeg ble nesten satt ut. Flere som er slik??? Hun er 26 og ikke særlig prippen når det kommer til å prate om sex etc. Jeg trodde ærlig talt at dette var noe absolutt alle gjorde, ihvertfall i desperate perioder?? De fleste gjør det vel mer eller mindre, eller: oftere eller sjeldnere... Ei venninne av meg gjør det hver dag, for meg holder det med et par ganger i mnd...
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Hvorfor trenger vi egentlig å vite hva andre gjør og ikke gjør? Spiller det noen rolle?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå