Gå til innhold

Delt fra Hva er mest snobbete?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Man kan skryte av at ei veske er stor og romslig, men kan man da skryte av den store og romslige hytta si også? Eller er det snobberi? Hvor lite kan noe være før man kan skryte av hvor stort og romslig det er?

;)

Det er forskjell på å skryte av en megahytte og en romslig veske da ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er forskjell på å skryte av en megahytte og en romslig veske da ;)

Nei, hvorfor det? Hvis jeg hadde bygd en kjempehytte som var akkurat som jeg alltid hadde drømt om - skulle jeg ikke ha lov til å være stolt av den?

Skrevet

Jeg holder meg egentlig til den teorien om at alt som er gitarformet er greit jeg da.

Det være seg hytter, vesker eller ferske oster.

Gjest Wildcat
Skrevet
Jeg holder meg egentlig til den teorien om at alt som er gitarformet er greit jeg da.

:skratte:

Gjest Gjest
Skrevet
Trodde da ikke det et øyeblikk. Jeg synes du kom med en stjernekommentar. Selvsagt skal man hjelpe sin neste... Du kan få en av hyttene... :fnise:

Med vannklosett eller utedass? ;)

Gjest Gjest_Ingunn_*
Skrevet

Jeg vil ha en gitarformet utedo! :fnise:

Kanskje jeg skal skaffe meg det ett eller annet sted :klø:

:popcorn:

Skrevet
Med vannklosett eller utedass? ;)

Nei, nei. Jeg skulle jo bytte med hun som hadde to gedigne hytter som hun slet med. Hun sa jo at hun savnet propan og utedo - så da tilbød jeg meg å bytte slik at hun kan få familihytta vår med utedo og greier, og jeg kan få de to hyttene hennes - ut av mitt gode hjerte, selvsagt... :sjarmor:

Skrevet
Trodde da ikke det et øyeblikk. Jeg synes du kom med en stjernekommentar. Selvsagt skal man hjelpe sin neste... Du kan få en av hyttene... :fnise:

WOHOO!

Hør her alle sammen! Jeg har STØRRE HYTTE ENN DERE! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg vil gjerne være på en primitiv hytte med propan og utedo!

Jeg disponerer en slik hytte på vestlandet! Den er i familien og jeg bytter den ikke ut med en flott og fjong hytte på fjellet - aldri!

Gjest Gjest_Ingunn_*
Skrevet
Nei, nei. Jeg skulle jo bytte med hun som hadde to gedigne hytter som hun slet med. Hun sa jo at hun savnet propan og utedo - så da tilbød jeg meg å bytte slik at hun kan få familihytta vår med utedo og greier, og jeg kan få de to hyttene hennes - ut av mitt gode hjerte, selvsagt... :sjarmor:

frk Ufin hadde nok satt pris på det tenker jeg - men for hvor lenge da mon tro :fnise:

Skrevet
Jeg disponerer en slik hytte på vestlandet! Den er i familien og jeg bytter den ikke ut med en flott og fjong hytte på fjellet - aldri!

Det gjør jeg. Fort.

Gjest Screemy
Skrevet
WOHOO!

Jeg har en enorm kontrabassformet hytte med loft formet som et kirkeorgel ;)

Kurt Nilsens gitarformede hytte blir seendes ut som en liten ukulele i forhold til min kontrabasshytte :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
WOHOO!

min er større enn din så ædda :kjefte:

Skrevet

Æsj.. jeg ser ned på dere som nedlater dere til å krangle om verdslige verdier.. jeg har satt opp et monument over meg selv, med inskripsjon på, men skryter aldri av det ;)

Skrevet
Jeg har en enorm kontrabassformet hytte med loft formet som et kirkeorgel ;)

Kurt Nilsens gitarformede hytte blir seendes ut som en liten ukulele i forhold til min kontrabasshytte :fnise:

Vel, her er hytta til FoxyFish, og her er hytta mi. Jeg syntes Foxy skulle ha den som var mest jentete...

Ikke for å skryte, altså... :fnise:

Gjest Screemy
Skrevet
Vel, her er hytta til FoxyFish, og her er hytta mi. Jeg syntes Foxy skulle ha den som var mest jentete...

Ikke for å skryte, altså... :fnise:

:ler:

Her er min gullhytte GULLHYTTA

Ser du at den er kontrabassformet med kirkeorgel på toppen? :fnise:

Skrevet
:ler:

Her er min gullhytte GULLHYTTA

Ser du at den er kontrabassformet med kirkeorgel på toppen? :fnise:

Faen ass! Møkkahytte! Din, din, kjempesnobb! :frustrert: Makan til skryt og snobberi. :flekke:

Gjest Gjest_Ingunn_*
Skrevet

Jeg har samme type hytte som Kurt Nilsen :jepp:

Her er den: Gitarhytta

men jeg har utedo da :fnise:

Skrevet (endret)
Jeg har samme type hytte som Kurt Nilsen :jepp:

Her er den: Gitarhytta

men jeg har utedo da :fnise:

Da kan du nok ikke være med i den eksklusive klubben Hyttefiffen Montebello . Nu skal tjenerne mine pakke slik at jeg kan tilbringe helgen på hytten min hvor jeg kan ta lange boblebad i badekaret mitt med gullkraner, iført rosa hårbånd, hvor jeg nipper til årgangschampagne og spiser gitarformede oster.

Endret av Alice Ayres

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...