Gjest cæsarqueen Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Jeg trenger hjelp til å bli kvitt magefettet , må VIRKELIG
Gjest cæsarqueen Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Kom vist borti før jeg skulle sende Ja , trenger som sagt virkelig å få vekk magefettet nå. Hvor mange ganger i uken skal jeg trene og hva? Nå trener jeg mange mageøvelser , men vet jeg må trene kondis også i tilegg så det er det jeg trenger hjelp til da , hva som er best når man skal bli kvitt magefettet. Og hva man skal spise? Hvilken mat er bra for å gjøre magefettet til brennstoff? Trenger tips til hva jeg skal gjøre . Fint om det er noen som kan mye her og kan foreksempel sette opp et kostholds og treningsprogram ,det hadde jeg vært veldig takknemlig for. Vist det er noen som kan en del som gidder det? Eller bare gi masse tips så skal jeg følge de:) , som mat jeg skal holde meg unna også.
Gjest Bolledeig Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 For å få vekk magefettet er det "bare" en ting som skal til, nemlig at kaloriene man inntar er mindre enn kaloriene man forbrenner. Så enkelt, men så vanskelig. Å sette opp en diett og et fullt treningsprogram er mye arbeid, og skal man forklare alle mekanismer bak kosthold og trening, blir det enda verre. Du skisserer flere timers arbeid, og da er det bedre å bruke google. Jeg foreslår du går inn på myorevolution.com, der har de en del kost og treningsopplegg, også til jenter.
Gjest cæsarqueen Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 For å få vekk magefettet er det "bare" en ting som skal til, nemlig at kaloriene man inntar er mindre enn kaloriene man forbrenner. Så enkelt, men så vanskelig. Å sette opp en diett og et fullt treningsprogram er mye arbeid, og skal man forklare alle mekanismer bak kosthold og trening, blir det enda verre. Du skisserer flere timers arbeid, og da er det bedre å bruke google. Jeg foreslår du går inn på myorevolution.com, der har de en del kost og treningsopplegg, også til jenter. Ja , tenkte ikke på det , så kan finne noe på google:) Er det gratis på myorevolution.com?
Gjest Bolledeig Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Det var ikke for å være ufin, men det er en 1:1 sammenheng mellom hvor spesifikke spørsmål du stiller og hvor gode svar du får Fra myo: Du er ikke et unntak Den beste dietten Egenproduksjon Hvordan motivere seg og holde motivasjonen Den store stygge fettfobien Forslag til handleliste Hjemmetreningsprogram
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå