Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #1 Del Skrevet 9. april 2002 Hei dere Jeg er lei BB og Temtation Island,har sett på Fear Factor i stedet.Dette synes jeg var tøfft,tror ikke jeg ville ha gjort det de gjør der.Der vinner de bare 75000 kroner,men det er mer spennende enn det andre som går på tv.Hva synes dere ? hilsen Indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 9. april 2002 #2 Del Skrevet 9. april 2002 Jeg har sett det en gang og det var nok. Spise åtte kakkerlakker på åtte minutter. Skikkelig bra underholdning! Nei, takk! Følger ikke med på de andre reality-programmene heller. Så big-brother i fjor, men nå gidder jeg ikke. Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. april 2002 #3 Del Skrevet 9. april 2002 Har sett på litt, og dersom jeg sapper meg bort under spisesekvensene så er det artige oppgaver di gjør da! Men om det er bedre underholdning en di andre kommer helt an på dagshumøret for meg, noen ganger passer BB bra, andre ganger Kråkeslottet, atter andre ganger Fear Factor. (selv om det nok blir litt oftere med Fear Factor en de andre..) Har man ikke lyst så ser man noe annet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. april 2002 #4 Del Skrevet 9. april 2002 Liker Astronautene jeg da. Gikk dessverre glipp av søndagens episode....grrrrrr.......12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. april 2002 #5 Del Skrevet 9. april 2002 Fear Factory suger! Fatter ikke at de gidder men d handler vel om 15 minutters berømmelse her også. Med hensyn til BB : D er nesten så jeg savner Ramsey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 9. april 2002 #6 Del Skrevet 9. april 2002 FearFactor er toppen av dumhet. BigBrother er bare tanketomt, deler av FearFactor (som jeg dessverre har fått med meg grunnet frastøtende reklame) er helt uten normal aktivitet i hjernecellen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. april 2002 #7 Del Skrevet 10. april 2002 Sånn bortsett fra spising av div. (som jeg ikke ville vært med på for under 15.mill!! ) så synes jeg det er artig jeg. Kunne godt reist langt avsted for å teste relativt milde former for "extrem-aktiviteter" og fysiske utfordringer. Tanketomt og unormale aktiviteter er vel fellesnevner for alt som heter reality-TV, så hvorfor ikke utfordre seg litt når man først skal? Og er det et av disse programmene som noen overhode KAN være med på uten kun for å komme på TV, så må det jo faktisk være Fear FActor etter hva jeg kan se.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tove Skrevet 10. april 2002 #8 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg blir skikkelig dårlige av å se på Fear Factor. Det er så ekkelt på de spise senene12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #9 Del Skrevet 10. april 2002 FF er skikkelig dårlig. Det er noe av det mest trgiske jeg har sett. En gjeng med folk gjør en hel masse bare for å komme på TV. Dette har faktisk ikke så mye med å gjøre å teste seg selv eller bryte grenser, men med at folk er PR-kåte. Har sette det et par ganger, men aldri mer. Synes det er elendig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #10 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg vil ikke påstå at FF er noe bra program , men å sammenligne det med BB blir for drøyt. I FF foregår det iallefall en konkurranse med en viss undeholdningverdi(Ja, jeg syntes det er gøy å se folk spise ekle ting). Dessuten er det jo nye mennesker hver gang, så pr-faktoren er vel heller liten for de som er med. På BB ser vi de samme menneskene dag ut og dag inn, sittende mer eller mindre dritings og snøvlende rundt et bord og drite seg ut - Det kan ikke bli mye dårligere enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #11 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg må innrømme at jeg synes Fear Factor er morsomt. Jeg synes det er underholdende å se hva folk er villige til å gjøre for penger, spesielt matsekvensen!!! Det betyr IKKE at jeg ville ha gjort det, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniM Skrevet 15. april 2002 #12 Del Skrevet 15. april 2002 Nei, står glatt over å se på FF.... Rå oksetestikler? KUØYER? Hvem i h...... spiser slikt frivillig??? For lusne 75 000 kr,-???? Det er jo penger, ikke det jeg mener, men herregud - den prisen burde vært NOE høyere. Jeg blir SÅ kvalm.... -Mina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå