Gjest Gjest_fersking_* Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Er temmelig fersk i forhold, har ikke vært i noen tidligere heller. Typen min har mange hobbyer som har bruker mye tid på, og da er ikke jeg med ham. Det kan være alt fra en time dagen til fire timer dagen. Noen ganger kan det være helgeturer eller ferieturer med venner med samme hobbyen. Dette er en hobby som han helst vil ha for seg selv. Vi flyttet sammen i januar, så vi ser jo hverandre ganske mye uansett. Tilbringer dere mye tid sammen med kjæresten på fritiden, eller er det slik at du har dine hobbyer/interesser og han/hun har sine, og de gjør dere hver for dere?
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Her er det slik som hos dere Jeg driver med mitt og han med sitt også koser vi oss ellers sammen hjemme!
Bokormen Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har en hobby for meg selv, og den tar fler timer hver uke, noe han syns er greit, jeg tror han koser seg alene i leiligheten når jeg er borte, spiller dataspill og sover... hehe. Han har også noen mindre hobbyer som tar litt tid, og jeg syns det er veldig godt å få leiligheten litt for meg selv jeg og Hadde nok blitt veldig "sliten" av å være sammen hver eneste ettermiddag! Vi trenger iallefall litt tid fra hverandre, men vi startet også forholdet med 4,5 år med avstandsforhold (oslo - trondheim).
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Jeg hadde fått litt "klaustrofobi" om kjæresten skulle være rundt meg 24/7, hver dag i uken Jeg synes det er deilig at vi har hver vår hobby. Jeg hadde ikke likt det om han plutselig ville være med i samme klubb som meg. Det er mitt "fristed" på en måte. Det er selvsagt viktig å ha tid sammen også, men ikke -all- fritiden.. Jeg er veldig glad for at han har hobbyer uten meg også. Så får vi begge impulser fra andre steder, og har noe å fortelle hverandre og snakke om når vi kommer hjem.
Olive Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er veldig flink til å gjøre mine ting Han har ingen hobbyer eller faste ting - men er jo selvsagt med venner.. Så vi får masse tid fra hverandre - og masse tid sammen!
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Både jeg og sambo har den samme hobbyen, men syntes ikke det gjør noe. Ettersom lokalet vi er på er delt opp på en måte så kan vi begge gjøre to forskjellige ting uten at vi er nær hverandre.
Gjest Evine Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 Jeg føler aldri at jeg går i bena på mannen - eller vise versa når vi er hjemme. Vi har et stort hus med flere etasjer og mange rom - i tillegg til en stor hage og garasje så vi er ikke tvunget til å sitte sammen i sofaen om vi ikke ønsker det. Både mannen og jeg jobber ganske mye, så den tiden vi har sammen er verdifull for oss begge .. Vi går på samme treningssenter flere ganger i uken, går tur sammen hver kveld, spiser middag sammen og ser TV sammen noen kvelder i uken. Vi har nå vært gifte i over 20 år - men vi blir aldri lei av hverandre .. vi har aldri problemer med samtaleemner, vi diskuterer og ler sammen hver dag.
Reveal Skrevet 10. mai 2008 #8 Skrevet 10. mai 2008 Nå er jo vi "voksne" (over 30) og begge har barn fra tidligere (som ikke er introdusert for forholdet eller hverandre). Men vi har funnet den ideelle løsningen for oss; Vi er kjærester med samværsordning! Annenhver helg og en gang i uken! I allefall i utgangspunktet- hender jo at vi "MÅ" se hverandre oftere- eller det motsatte- at vi har andre planer.
Gjest Tigress Skrevet 10. mai 2008 #9 Skrevet 10. mai 2008 Tja, vi gjer både litt saman og litt kvar for oss. Vi er begge interessert i trening, men han er jo utruleg mykje betre enn meg i alt, så vi trener ikkje så ofte saman. Men vi et middag i lag, vi reiser på turar i lag og vi diskuterer masse. Vi er flinke til å få nokre stunder saman, sjølv om kvardagen kan vere hektisk. Eg trur eg ville bli sprø om eg ikkje hadde eigne hobbyar, då, for treninga hans tek mykje tid.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2008 #10 Skrevet 10. mai 2008 Jeg føler aldri at jeg går i bena på mannen - eller vise versa når vi er hjemme. Vi har et stort hus med flere etasjer og mange rom - i tillegg til en stor hage og garasje så vi er ikke tvunget til å sitte sammen i sofaen om vi ikke ønsker det. Både mannen og jeg jobber ganske mye, så den tiden vi har sammen er verdifull for oss begge .. Vi går på samme treningssenter flere ganger i uken, går tur sammen hver kveld, spiser middag sammen og ser TV sammen noen kvelder i uken. Vi har nå vært gifte i over 20 år - men vi blir aldri lei av hverandre .. vi har aldri problemer med samtaleemner, vi diskuterer og ler sammen hver dag. Nå...så søtt å høre;) Det er inspirerende å høre om par som har vært gift i over 20 år og som fortsatt liker seg i hverandres selskap:)
Gjest Evine Skrevet 10. mai 2008 #11 Skrevet 10. mai 2008 (endret) Nå...så søtt å høre;) Det er inspirerende å høre om par som har vært gift i over 20 år og som fortsatt liker seg i hverandres selskap:) Jaja - "aldri lei av hverandre" var vel kanskje "litt" overdrevet Og vi har ikke noe sukkersøtt forhold .. men vi trives veldig godt sammen - det var det jeg mente å si Endret 10. mai 2008 av Evine
Gjest Eir Skrevet 10. mai 2008 #12 Skrevet 10. mai 2008 Vi har mye felles interesser og trives godt i hverandres selskap, så vi tilbringer mye fritid sammen. Mesteparten av tida vi har fra hverandre er i forbindelse med jobb, og noe fritid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå