Gjest Sitronsommerfugl Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Dette står på nettsidene til lokalet (som er en golfklubb-restaurant): * Musserende vin, fruktfat på rød løper. * Tre-retters meny med vin hele middagen. * Kaffebuffet rett etter middag. * Kaffe til egne kaker og en avec. * Gavene kan stå til dagen etter. (Med forbehold om store turneringer som må * ha lokalene) * Vi har duker, servietter, lys og dekker opp. Pris: 1000,- pr.pers. Er den prisen da alt inkludert? At leien på en måte er bakt inn i pers. prisen? Jeg har ikke så mye greie på det, er helt fersk i planleggingen
Gjest trylla Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Vanligvis er leieprisen bakt inn når man reklamerer på den måten, men eneste muligheten til å være sikker er å sjekke med dem
MrsG Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 jeg vil nok tro at leie av lokale er innbakt i den prisen, ja. men sjekk for sikkerhets skyld. ALLTID sjekk! lykke til!
Gjest Sitronsommerfugl Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Takk for svar:) Jeg håper det er leie inkludert i prisen, hvis ikke er det vel veldig dyrt?
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Er nok leieprisen innbakt ja:) Tror det er ganske vanlig pris, vi havner iallfall opp på cirka det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå