Gjest Fi fi la Belle Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 jeg vil fiske litt etter hva andre mener om strippebarer... synes dere det er greit at typen tok seg en øl der? eller ville dere freaket ut?? og hvis gutta skal ha lov til å se på nakne jenter, hva skal vi jenter gjøre som veier opp mot det i så fall?? vil bare høre litt meninger...... ha en god dag
LilleCanCan Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Hadde det skjedd en gang hvert skudd-år så hadde jeg ikke hatt noe i mot det. Bare det ikke ble en hobby, hehe.
Gjest Fi fi la Belle Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Hadde det skjedd en gang hvert skudd-år så hadde jeg ikke hatt noe i mot det. Bare det ikke ble en hobby, hehe. men hvis han skal se på nakne jenter hver t skuddår, hva skal du se på?
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Det problemet jeg har med det er at i enkelte situasjoner så er det knyttet opp endel etiske problemer i form av menneskehandel osv. Men om det går an å forsikre seg om i rimelig grei grad at de som jobber der gjør det frivillig, og blir behandlet ok så er det helt greit.
Gjest Fi fi la Belle Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 ikke et lite stikk av sjalusi engang??
tjadama Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 (endret) Hvis min kjære tok seg en svipp tur i godt lag, dvs. med kompiser som jeg kjenner hadde jeg ikke gjort noen sak ut av det. men da er det snakk om *et PAR pils *SE men IKKE RØRE *full åpenhet og ærlighet om det etterpå. -dersom han med de betingelsene i minnet fortsatt så for seg det som en artig greie skulle han lett ha fått lov av meg. MEN ikke som en vane, gang på gang. Det måtte ha blitt en gang i skuddåret eller noe... og jeg tror det hadde vært bedre om det ble avklart på forhånd enn å få høre "vi ramla innpå" I dag er jeg i godt humør vel og merke. edit:leservennlighet Endret 7. mai 2008 av tjadama
Olive Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Det gjør absolutt ingenting for meg hvertfall Nå er ikke min ofte på strippeklubb, hadde kanskje reagert om han hadde et slikt sted som stamsted.. Men de få gangene han har vært på stripping så har han jo kommet hjem til meg i fyr og flamme Og det er jo ikke så dumt!
Gjest Bond Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Helt ingen problemer dersom det er noe sosialt, sammen med kompiser, eller noe sånt. Jeg kunne faktisk gå der like greit selv. Hvis han hadde gått til en strippebar alene flere ganger i måneden hadde det vært problematisk. Og jeg mener selvføgelig strippebar som er litt mer 'classy' (om en strippebar kan være det i det hele tatt), dvs ikke de stedene der det er etiske spørsmål, jentene som blir dopet eller tvunget å gjøre dette osv.
Bokormen Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Sambo har gjort det omtrent en gang hvert 2.år når de har hatt kick-off med jobben, sammen med noen arbeidskamerater jeg kjenner, og det gjør meg ingenting, så lenge han ikke bruker mye penger på feks lap-dance.
mysan Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Nå har ikke jeg noen kjæreste for tiden, og har ikke hatt det på mange år, men jeg er av den mening at man ikke kan nekte andre voksne mennesker noe som helst. Man kan imidlertid velge om man vil leve sammen med vedkommende eller ikke.
Gjest Fi fi la Belle Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 hvorfor er det værre om det er et stamsted?? at han tar en øl og slapper av etter jobben??
Gjest Fi fi la Belle Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 mange som sier at en gang i blandt er greit.. men hva er den stor forskjellen på å gjøre det ofte som å gjøre det skjeldent?? og hva gjør du?? engang i blandt??
Gjest Fi fi la Belle Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 Helt ingen problemer dersom det er noe sosialt, sammen med kompiser, eller noe sånt. Jeg kunne faktisk gå der like greit selv. Hvis han hadde gått til en strippebar alene flere ganger i måneden hadde det vært problematisk. hvorfor det? Og jeg mener selvføgelig strippebar som er litt mer 'classy' (om en strippebar kan være det i det hele tatt), dvs ikke de stedene der det er etiske spørsmål, jentene som blir dopet eller tvunget å gjøre dette osv. jepp jeg mener ordentlig bar, ikke menneske handel-lugubert sted. men et sted med søte norske blonde jenter..
Gjest Fi fi la Belle Skrevet 7. mai 2008 #14 Skrevet 7. mai 2008 å nå mente jeg ikke å nekte noen som helts.. men det er da lov å reagere?? og gjenn.... er liksom så mye muligheter for mannfolka men ikke oss......... nå vet jeg ikke om jeg kunne tenkt meg å se mannfolk strippe sånn i ett.. (har sett det altså) men hvis det er en sånn mannegreie hva er en kvinnfolkgreie??
Bokormen Skrevet 7. mai 2008 #15 Skrevet 7. mai 2008 Min kvinnfolkgreie er halvdårlige tv-serier :D I store mengder!
Gjest Bond Skrevet 7. mai 2008 #17 Skrevet 7. mai 2008 (endret) Hvis jeg skulle bekymre meg over søte norske jenter han kanskje kan se naken, da hadde forholdet vårt ikke vært verdt noe. Nakne kropp kan man se i alle slags steder, strippebar er bare en av de stedene. Tenk hvis mannen din da skulle se Vi Menn eller noe sånt! Herregud! Jeg er helt overbevist at mennene legger merke til nakne pupper, men det betyr absolutt ikke at samboeren min skulle elske meg noe mindre. Jeg kan også tenke at ja da, Brad Bitt i Fight Club hadde fine abs, men det betyr heller ikke at jeg synes mindre om samboeren. Det kan jeg faktisk godt tenke i det lokale treningssenteret også, vi kommenterer ofte sånne ting faktisk. Om en trener som hadde fin kropp eller lignende. Det er jo bare estetisk, vi elsker hverandre for andre grunn i tillegg til å være tiltrukket fysisk, så jeg føler ikke at det er truende at han legger merke til at noen har fine pupper.. so what? Jeg vet med sikkerhet at han setter mye pris på mine, så har ikke noe problemer med det at han legger merke til at andre damer har pupper og Endret 7. mai 2008 av mrs_bond
Gjest Fi fi la Belle Skrevet 7. mai 2008 #18 Skrevet 7. mai 2008 er lov å se.. så klart men når nakne jenter danser rundt mannen din er ikke det litt anderledes?
Gjest Bond Skrevet 7. mai 2008 #19 Skrevet 7. mai 2008 Hvordan er det da annerledes? Nakne jenter er nakne jenter, strippebar er jo ikke prostitusjon da, man går til strippebar for å se.
Gjest Fi fi la Belle Skrevet 7. mai 2008 #20 Skrevet 7. mai 2008 hva hadde mannen din ment om du satt i et rom fylt med nakne menn?? er han like forståelsesful som deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå