waco Skrevet 13. mai 2003 #1 Skrevet 13. mai 2003 Og håper at noen forstår situasjonen litt bedre enn meg, og kan forklare meg hva jeg ikke skjønner. Det jeg lurer på, er at jeg hørte Collin Powell si 15 februar, og jeg hørte Bush fortelle at det er DRITVIKTIG å ta Saddam og torpedosønnene, for da blir det slutt på terror og sånn. Hmmm, idag så slo jeg på tv-2 nyhetene og det var en eller annen samordnet sprengning i Riyadh, som drepte nærmere 90 amerikanere og vestlige, ...... Dette stemmer jo ikke helt med det Bushmann lovte oss, gjorde det? Waco
Gjest Poirot Skrevet 14. mai 2003 #3 Skrevet 14. mai 2003 Han Bush, han Bush.... *overbærende latter*
Steggen Skrevet 14. mai 2003 #4 Skrevet 14. mai 2003 Men Saddam er jo ikkje tatt. Det er mange av dei 55 korta i den amerikanske kortstokken som framleis flyt fritt. Dei har ikkje klart å fullføre spelet "52 (55)-PLUKK-OPP".
VesleBråka Skrevet 14. mai 2003 #5 Skrevet 14. mai 2003 Han mente kanskje at det blir slutt på terroren fra den kanten, altså, fra kontoret til saddam. Riyadh er jo i saudi-arabia, og har sine egne problemer.. VG hadde et interessant stykke, med noe om at kongefamilien med 30 000 medlemmer, hersker over oljeforekomstene som er blandt de rikeste i verden; essensielt med forbruket til kongefamilien så spiser de opp den kaka de sitter på, og folket er ikke så fornøyde for det er ingen som ser etter at de har det bra... avler terrorister.
waco Skrevet 14. mai 2003 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2003 fra den kanten.... mumles det... hva mener du? Saddam har såvidt meg bekjent aldri sprengt noen bomber i vesten eller usa..... Forresten det med araberne er litt rart, for amerikanerne la jo masse styrker i saudi, og som respons fikk dem 11/9. Kanskje amerikanerne må slutte å støtte adelen? Men når jeg tenker meg om, så er det jo det samme greia i usa, hundretusener av uteliggere i New York, men i stedet for å bygge hus til hjemløse, skaper man heller flere i utlandet. Det er sånn typisk USA logikk. Waco
ivanka Skrevet 14. mai 2003 #8 Skrevet 14. mai 2003 fra den kanten.... mumles det... hva mener du? Saddam har såvidt meg bekjent aldri sprengt noen bomber i vesten eller usa..... Forresten det med araberne er litt rart, for amerikanerne la jo masse styrker i saudi, og som respons fikk dem 11/9. Kanskje amerikanerne må slutte å støtte adelen? Men når jeg tenker meg om, så er det jo det samme greia i usa, hundretusener av uteliggere i New York, men i stedet for å bygge hus til hjemløse, skaper man heller flere i utlandet. Det er sånn typisk USA logikk. Waco eh. et av hovedmålene til al quaeda er jo å få usa ut av saudiarabia da...
VesleBråka Skrevet 14. mai 2003 #9 Skrevet 14. mai 2003 Tja du har jo den axis of evil da, og saddam snek seg jo inn i kuwait engang i siste halvdel av forrige årtusen og det ble jo litt fanskap av det. Måkke komme her og kødde med oljen. Dessuten er saddam temmelig rik, og man kan vel ikke se helt bort ifra at han har slengt i en femmer eller to for å sponse andres faenskap mens han satt med stramt halsbånd selv. Hva vet jeg. Men saudi ja, fordet om kongen er USA-vennlig så betyr ikke det at de som sitter klemt under hælen er så glad i USA...på sitt eget misforståtte hvis kan det jo hende de tenker at det er USA sin feil at de har det sånn, for før i tiden fantes det ikke så mye skrullerier å kjøpe vekk alle penga på, og da var alt så mye bedre. Vesten er noe dritt med allt tullet de lager og selger, alt var mye bedre da det stort sett fantes kameler, sand og vakre piker.
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #10 Skrevet 14. mai 2003 Slettet. Hege www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0
VesleBråka Skrevet 15. mai 2003 #11 Skrevet 15. mai 2003 Åååh Hege nå ble jeg så nysgjerrig på hva den Gjesten skrev !
Gjest Hege Skrevet 15. mai 2003 #12 Skrevet 15. mai 2003 Slettet--og glemt.. Så jeg kan desverre ikke gi noe referat
Gjest sexysadie Skrevet 15. mai 2003 #13 Skrevet 15. mai 2003 Jeg spår at terroren bare vil eksplodere imot oss WASPS etter Irak-krigen. Vi er alle skyldige i dette og d kommer vi aldrig ifra.
VesleBråka Skrevet 16. mai 2003 #14 Skrevet 16. mai 2003 Skal katolikkene slippe unna de da? Og jødene er vel ikke så overvettes poppis i midt-østen?
Dødspingvinen Skrevet 17. mai 2003 #15 Skrevet 17. mai 2003 Veit ikke helt hvem jeg syns er den største terroristen av Saddam og Bush...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå