Gå til innhold

navnelapper fra askeladden

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ble anbefalt av de fleste, var så gode ect. HVA GJØR JEG FEIL????? De påstrykbare lappene detter jo bare av klærene som jeg vasker i maskina, etter få ganger....

Er de så elendige? Eller har jeg gjort noe feil? Jeg bruker de som skal strykes på bodyer, strømpebukser, bukser gensre, det meste er bomull, men faller bar av...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm merkelig.Har aldri skjedd med meg.Kanskje du ikke har hatt strykejernet varnt nok eller ikke holdt det lenge nok på merket.Eller kanskje du har brukt klistremerkene :fnise:

Gjest Gjest-A
Skrevet
De ble anbefalt av de fleste, var så gode ect. HVA GJØR JEG FEIL????? De påstrykbare lappene detter jo bare av klærene som jeg vasker i maskina, etter få ganger....

Er de så elendige? Eller har jeg gjort noe feil? Jeg bruker de som skal strykes på bodyer, strømpebukser, bukser gensre, det meste er bomull, men faller bar av...

Har du høy nok varme på strykejernet når du stryker dem på?Hvis ikke,vil de falle av etter en stund.Når du stryker,skal du også passe på å trykke/presse strykejernet mot stoffet litt hardt,for det er kombinasjonen av varme og trykk som gjør at lappene fester seg.Akkurat det samme som når man stryker vlieseline på klær,dersom man syr. :)

Skrevet

Skrev mail til dem også og fikk svar med det samme, at det var viktig å ha høyeste varme på styrhjernet uansett hva klærne tåler. kanskje det er der jeg har feilet, men mener å ha hatt høy varme.... Kanskje på tide med nytt styrjern da!! ;)

har ikke brukt klistrelappene nei... hehe, er ikke såååå vimsete husmor ;)

Gjest Michael Johansen
Skrevet
Skrev mail til dem også og fikk svar med det samme, at det var viktig å ha høyeste varme på styrhjernet uansett hva klærne tåler. kanskje det er der jeg har feilet, men mener å ha hatt høy varme.... Kanskje på tide med nytt styrjern da!! ;)

har ikke brukt klistrelappene nei... hehe, er ikke såååå vimsete husmor ;)

Hei,

denne siden oppsummerer "fagfeltet". :-P

tips om navnelapper

Mic

Skrevet

Du er sikker på at du ikke har blandet de vanlige klistrelappene med de påstrykbare?

Jeg har aldri opplevd noen problemer med dem. klistrelappene har noen ganger ramlet av støvler, men sitter dønn på flasker etc som går i oppvaskmaskinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...