Kayli Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Siden jeg bor litt utenfor allfarvei bruker jeg å handle en del på nettet. Nå skulle jeg så gjerne hatt meg noen fine liftgardiner til kjøkkenet. Problemet er størrelsen; de må være 80 cm brede. Noen som kan tipse meg om en nettbutikk? (Har allerede prøvd Kid og Princess, men de har ikke så smale, og IKEA sine blir litt for kjedelige...)
Gjest Jente37 Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Hei. Prøv nettsiden www.jotex.no eller katalogen La Redoute. Sistnevnte har mye lekkert.
Scheherazade Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Hvis du er litt fingernem, kan du sy selv: Liftgardindeler og med et selvvalgt stoff.
Marikke Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Har du prøvd nettbutikker i utlandet? Det er sikker noen som shipper til Norge, og det behøver ikke bli så dyrt. Prøv deg frem på google, og husk at liftgardiner heter "roman blinds" på engelsk. Jeg fant denne: http://www.superiorblinds.co.uk/roman-blinds.asp
Kayli Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2008 Hvis du er litt fingernem, kan du sy selv: Liftgardindeler og med et selvvalgt stoff. Ehh... det er nok ikke aktuelt, dessverre...
Cæsar Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Jeg bestillte nettopp liftgardiner fra Ellos. De var helt OK. Riktignok 1m brede, men tror de hadde noen modeller i 80 cm også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå