Gå til innhold

Er det bare utseende som teller?

deesdab

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest søta

Sjarm og utstråling er definitivt mye viktigere enn selve utseendet...Også det som er innvendig selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Frekke kommentaren?

Den skal jeg prøve neste gang!

"Hallais, hvis du ikke skjerper deg nå, kommer jeg seriøst til å ta deg bakfra" sier jeg med et glimt i øyet. Da får jeg napp da!

:hoho: :hoho:

d kan virkelig være at den fungerer også..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For å opplyse.. Selv om man kansje tror utseende betyr lite.. og spesielt mange jenter hevder det betyr lite.. er ikke sant. Grundig psykologisk forskning har vist at utseende teller like mye for kvinner og menn, og stort sett alle vektlegger dette. Dermed vil det si at folk flest leger vekt på utseendet. Hvor bevisst eller ubevisst dette er varierer fra person til person. Noen er åpen om det, og noen nekter for det, både for seg selv og andre. (Så klart finnes det unntak.. men absolutt flertall er slik.) Poenget er vel at smaken varierer :) Kravene varierer.. Og det er også anerkjent at man søker mennesker som er ca på samme skala som seg selv, evt. litt penere.. fordi dette også gir status sosialt. Det at man velger noen som man anser som ca like tiltrekkende som seg selv er også viktig.. for å kunne ha et balansert forhold.. som ikke preges av usikkerhet og sjalusi. Utseende teller! Men heldigvis er smaken ulik!

Jeg elsker f.eks. gode og runde manne mager.. selv om min egen kropp er veltrenet :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eminel

Utseende teller - helt til du blir kjent med personen. Hvis jeg liker det som er på innsiden av mannen (i hodet), så liker jeg han uansett hvordan han ser ut. Det som betyr mest er at han tar vare på seg selv og ser velstelt ut :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er viktigst for meg er hverken penger eller utseende, men at han har en fin bil... :lol:

(sa hun som giftet seg med en Seat Cordoba-eier :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg opplever det ofte slik at mennesker jeg ikke engang legger merke til med det første blir vakrere og vakrere med tiden dersom jeg liker det indre hos dem og blir glad i dem. slik er det ofte med fysisk tiltrekning også.

og da ender det vel i at man er opptatt av utseende, men at kriteriene forandrer seg med tiden?

er jeg derimot på utkikk så ser jeg selvfølgelig etter et vakkert ytre. men kommer man i snakk med noen så kan sjarm, glimt i øyet og selvsikkerhet fullstendig overskygge visse "skjevheter".

uansett finnes det ikke en fasit på hva som er vakkert, der er smaken temmelig delt heldigvis.

Lemoni*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...