Gjest Gjest_sandy_* Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Oppdaget igår at typen min hadde lagt til/ eller godtatt å blitt venn med x-dama på facebook..hvordan ville dere reagert? Jeg ble dritsur, han vet hvor mye jeg hater henne...
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Jeg hadde gitt faen. Facebook liksom. Krise ass.
Gjest ts Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Jeg hadde gitt faen. Facebook liksom. Krise ass. Men det får meg til å tenke at han enda ikke er over henne:(-
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Men han er jo sammen med deg! Du må slutte å tenke så destruktivt. Vips begynner dere og krangle pga noe som jeg personlig synes er en bagatell.
Chiquita Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Kunne ikke brydd meg mindre... Min mann har et par x'er blandt sine venner på facebook - javell? Hvorfor skulle det være et problem. De er han felles fortid, det er jo ikke å legge skjul på det.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Hvorfor hater du henne? Har du noen grunn til det? Har han noen gang vist interesse for henne mens dere har vært sammen, eller vist tegn til at han ikke er over henne? Hvis ikke du har en god grunn som dette, synes jeg du skal prøve å ikke bry deg. Jeg har lagt til alle slags folk på Facebook, for eksempel klassekamerater fra ungdomsskolen som jeg aldri vekslet mer enn 2 ord med i løpet av 3 år. Ikke legg for mye vekt på hvem som er på Facebook-vennelisten hans. Det kan vel også ha vært hun som la til ham, og han som godtar alle som spør. Sannsynligvis er han over henne, og ønsker bare å ha deg. Som med alle andre på Facebook er det sannsynlig at han bare synes det er gøy å se hvordan det går med folk som han kjente tidligere. Snakk med ham om dette hvis du har en grunn til å mislike det. Men det bør være en god grunn.
Gjest TS Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Kunne ikke brydd meg mindre... Min mann har et par x'er blandt sine venner på facebook - javell? Hvorfor skulle det være et problem. De er han felles fortid, det er jo ikke å legge skjul på det. Ok, men når vi begynte sammenså fikk han MEG til å slette alle ex'er og guttevenner mine...jeg blir så sjalu!!
Lissi Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Ok, men når vi begynte sammenså fikk han MEG til å slette alle ex'er og guttevenner mine...jeg blir så sjalu!! Da ser jeg ikke problemet, da er det bare å legge til dine ekser og guttevenner igjen:) Så har dere samme regler.
aline Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Jeg ville da i utgangspunktet ikke akseptert å måtte slette alt av guttevenner og ekser, jeg er venn med hvem jeg vil, og det er ikke noe min kjære kan styre, så stor kontroll over meg har han ikke, og ønsker ikke heldigvis. Dersom din kjære er så sjalu, så ville jeg sagt klart ifra, at om du skal måtte slette alle dine guttevenner og ekser, synes du IKKE det er ok at han har både ekser og andre jentevenner liggende som sine venner. Dersom dere begge er så sjalu på hverandre at dere ikke aksepterer at den andre har noe som helst kontakt med venner eller tidligere bekjente av motsatt kjønn, så burde dere virkelig prate sammen, prøve å finne ut hvorfor denne totale mangelen på tillit er så grunnleggende i forholdet kanskje? Høres IKKE behagelig ut, verken hans sjalusi eller din.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=514617 Brandtzæg påpeker at mange har tidligere kjærester registrert som venner på Facebook. Antagelig er det veldig få som synes det er greit. De fleste ønsker nok at kjæresten har så lite som mulig kontakt med personer fra tidligere forhold
Suzy Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 Man har da ikke nødvendigvis masse kontakt bare fordi man er venner på Facebook? Jeg har drøssevis med venner som jeg aldri veksler så mye som ei melding med på Facebook. Dette syns jeg er å lage storm i et vannglass.
Annikken Skrevet 7. mai 2008 #15 Skrevet 7. mai 2008 Jeg skjønner ikke poenget til disse eksene med å legge til gamlekjæresten sin på facebook... "they dated from blabla to blabla". Hvorfor er det så viktig for dem å proklamere dette til hele verden? Selv hater jeg eksen min og gidder hvertfall ikke at han skal ha tilgang til bildene og tingene jeg legger ut på profilen min... Det er vel noen som er så heldige å bare være venner med eksene sine - det er ferdig, nok med det. Nå er de bare venner. Det er nok dessverre allment akseptert... du kommer nok over det
Lillros Skrevet 7. mai 2008 #16 Skrevet 7. mai 2008 Min type har sin x på facebook. Var kansje litt sjalu i begynnelsen, men driter i det no. Eneste jeg kjente et stikk inni meg, var at hun komenterte et bilde. Typen min har bilde av meg og han som profilbilde. Hun skrev "Fint bilde " Da ble jeg så usikker. Føler av og til at hun slenger drit om meg osv. Jeg skrev bare tilbake "Takk, hihi :o)" Jeg er en ganske så sjalu kjæreste, som jobber og jobber veldig hardt. Har komt meg masse, men det er vanskelig. Er så typisk at X'er er "pene". Men jeg og er pen. Ufattelig søt, og utrooolig sjarmerende Alle sier til meg at facebook bare er tull, og at vi ikke må ta det så seriøst. For meg så er det viktig å ikke holde noe skjult. Da tenker jeg at jeg adde blitt lei meg, og hatt det ganske vondt inni meg, vis jeg fant ut at typen min skrev private meld med hun uten at jeg vste det ol. Man må bare prøve å være flink å tenke at det er deg han er sammen med no. Er jo en grunn for at x'er ikke er sammen lengre. Nettop fordi de ikke passet sammen. Kjæresten dn er sammen med deg, fordi han syntes du er digg, og pen, og best +++ :o)
Gjest Niina Skrevet 7. mai 2008 #18 Skrevet 7. mai 2008 Det hadde ikke brydd meg i det hele tatt. Facebook er facebook.
Alice Ayres Skrevet 7. mai 2008 #19 Skrevet 7. mai 2008 Hadde brydd meg midt i kneet. Det egentlige problemet her er vel dobeltmoralen?
Gjest Pet Skrevet 7. mai 2008 #20 Skrevet 7. mai 2008 Er det ikke om å gjøre å ha flest mulig venner på facebook? Ikke så mange som sier nei til noen, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå