Gå til innhold

musikk til vals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det finnes en million sånne tråder fra før av, men jeg har ikke funnet en sang som jeg liker i noen av dem... hvertfall ikke med riktig takt... noen forslag?!?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

vito's waltz/ the godfather waltz (fra The godfather). Rett og slett for det er favorittfilmen til begge og spiller en stor rolle i hvordan vi møttes.

Originalen er nok litt vanskelig å danse til ettersom den er veldig sakte, men vi har et band som skal spille og de har fått en innspilling av oss med et høyere tempo.

Vi fant en superbra versjon med lettere takt via itunes store. Om du er på jakt etter å høre ulike valser så søk på waltz via itunes store så får du høre mye ulike valser

Skrevet

Vi brukte en vals av Andrè Riu som er vakker.... Tror den het bare vals no 2 eller noe sånt :klø:

• 2 uker senere...
Gjest LilleLykke
Skrevet

Secret Garden har mange fine, vi skal bruke Serenade to spring. Ellers kan du bruke Vamps Tir na Noir. Frank Sinatra med Fly me to the moon, og Lionel Richie med Three times a lady er også fine:) Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Vi skal danse til "My favourite thins", men den går litt for fort så vi har senket tempoet på den en del (bruker en instrumentalversjon), noe lignende dette:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...