Snehvit Skrevet 13. mai 2003 #1 Skrevet 13. mai 2003 Er det noen andre her inne som har hørt om vesker fra Alviero Martini? De er kartmønstret i forskjellige beigetoner, og finnes i en rekke varianter. Jeg fant ingen nettsider med representative bilder, men et eksempel kan sees her. Jeg har nettopp vært i Italia, og der var de superpopulære. Ettersom de er ganske dyre (ligger i samme prisklasse som Louis Vuitton), fantes de i mange dårlige kopier - men det var ikke vanskelig å se hvilke som var ekte!
Bradshaw Skrevet 14. mai 2003 #2 Skrevet 14. mai 2003 Jeg liker de ikke så godt, synes de er litt kjerring! Da hadde jeg heller satset på en lv for å være helt erlig. De nye er jo fine, men tror det er venteliste på de... Venninden min var mettop i las vegas, og der var det venteliste på de hvite og fargerike lv veskene! Min louis vuitton veske ble stjåletpå fest for et par uker siden :cry:
Snehvit Skrevet 14. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2003 Venninden min var mettop i las vegas' date=' og der var det venteliste på de hvite og fargerike lv veskene![/quote'] I know... før jeg dro til Italia var jeg på forhånd innstilt på å kjøpe en av de nye Monogram Multicolore veskene fra Louis Vuitton, men det hadde de selvsagt ikke i butikken deres på Capri! Skuffet som jeg var over dette, endte jeg i stedet opp med å kjøpe Alviero Martini. De hadde så utrolig mange varianter, og jeg fikk ikke bestemt meg for hvilken jeg skulle ha. Endte derfor like godt opp med to vesker (ikke av de "kjerringaktige" typene - det er veldig stor forskjell på dem)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå