Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre her inne som har hørt om vesker fra Alviero Martini? De er kartmønstret i forskjellige beigetoner, og finnes i en rekke varianter. Jeg fant ingen nettsider med representative bilder, men et eksempel kan sees her.

Jeg har nettopp vært i Italia, og der var de superpopulære. Ettersom de er ganske dyre (ligger i samme prisklasse som Louis Vuitton), fantes de i mange dårlige kopier - men det var ikke vanskelig å se hvilke som var ekte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker de ikke så godt, synes de er litt kjerring! Da hadde jeg heller satset på en lv for å være helt erlig. De nye er jo fine, men tror det er venteliste på de... Venninden min var mettop i las vegas, og der var det venteliste på de hvite og fargerike lv veskene!

Min louis vuitton veske ble stjåletpå fest for et par uker siden :cry:

Skrevet
Venninden min var mettop i las vegas' date=' og der var det venteliste på de hvite og fargerike lv veskene![/quote']

I know... før jeg dro til Italia var jeg på forhånd innstilt på å kjøpe en av de nye Monogram Multicolore veskene fra Louis Vuitton, men det hadde de selvsagt ikke i butikken deres på Capri!

Skuffet som jeg var over dette, endte jeg i stedet opp med å kjøpe Alviero Martini. De hadde så utrolig mange varianter, og jeg fikk ikke bestemt meg for hvilken jeg skulle ha. :roll: Endte derfor like godt opp med to vesker (ikke av de "kjerringaktige" typene - det er veldig stor forskjell på dem)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...