Frk Doodad Skrevet 13. mai 2003 #1 Del Skrevet 13. mai 2003 Hva synes dere om den sangen til DIna: 'Bli hos meg'?? Ser at den har toppet VG lista flere uker på rad, men skal jeg være ærlig synes jeg det er en møkkasang...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 13. mai 2003 #2 Del Skrevet 13. mai 2003 Helt enig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 13. mai 2003 #3 Del Skrevet 13. mai 2003 Dårlig kopi av en dårlig kopi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. mai 2003 #4 Del Skrevet 14. mai 2003 Som sagt : skikkelig møkkasang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 14. mai 2003 #5 Del Skrevet 14. mai 2003 Enig med de andre her. Teksten er barnslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 14. mai 2003 #6 Del Skrevet 14. mai 2003 Den er grusom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 14. mai 2003 #7 Del Skrevet 14. mai 2003 Akkurat som "the ketchup song". :x :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalita Skrevet 14. mai 2003 #8 Del Skrevet 14. mai 2003 Den er såååååååååå dårlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bradshaw Skrevet 14. mai 2003 #9 Del Skrevet 14. mai 2003 Billig måte å tjene penger på... med en fengende låt nå som det er russetid. Personlig hater jeg sangen, men Caroline (som hun egentlig heter) har en kjempe stemme. Har hørt henne synge ved andre annledninger... Hun har ihvertfall vært heldig... Kom til finalen i frøken norge, toppplass i nm i tennis og toppet vg listene i en alder av 17-18 år.. slett ikke værst! kjenner noen som kjenner henne... Har ikke studert :stortsmil: Men det er jo kjempe bra for henne da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mai 2003 #10 Del Skrevet 14. mai 2003 Hysterisk dårlig sang!!! Du tar ei jente som ser bra ut, synger greit og lager en dance-verson! Vips så har du en hit- merkelig nok!!! Som en eller annen sa: Møkka sang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 15. mai 2003 #11 Del Skrevet 15. mai 2003 Teksten er som de fleste andre i denne sjangeren - håpløs. Grunnen er ganske enkelt at den som oftest er skrevet av noen menn i begynnelsen av 20'årene uten den helt store forståelsen for lyrikk og diktning, som har større talenter innen rytme. Teksten i akkurat denne sangen roper av umodenhet og elendig ordbruk. Vi hører det enda bedre i denne sangen, fordi det er på norsk. Melodien i seg selv inneholder flere genialiteter, men er desverre dårlig sammensatt. Jeg skulle gjerne hørt en versjon uten sang, though. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 15. mai 2003 #12 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg synes sangen er helt utrolig dårlig og fatter ikke at den har blitt så populær som den har blitt. I mine ører høres den ut som en skikkelig dårlig Grand Prix-sang, og blandt Grand Prix-sanger finner det jammen meg mye dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 15. mai 2003 #13 Del Skrevet 15. mai 2003 Kjempe dårlig sang, men alikevel svirrer den der melodien titt og ofte i hodet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 15. mai 2003 #14 Del Skrevet 15. mai 2003 Hørte den ikke før nå jeg......er vist ikke helt med :oops: FOr noe skvip, helt grusom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 16. mai 2003 #15 Del Skrevet 16. mai 2003 Hysterisk dårlig sang!!! Du tar ei jente som ser bra ut, synger greit og lager en dance-verson! Vips så har du en hit- merkelig nok!!! Som en eller annen sa: Møkka sang!! Den må jo ha slått an hos noen, i og med den har blitt så populær!!? Synes det er litt kult at noen får det til jeg...gratulerer til henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 16. mai 2003 #16 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg regner med at alle som synes hun synger dårlig samt at sangen er så dårlig, da regner jeg med at dere synger bedre selv...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 16. mai 2003 #17 Del Skrevet 16. mai 2003 Har ikke hørt den jeg. kanskje likegreit ? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 16. mai 2003 #18 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg regner med at alle som synes hun synger dårlig samt at sangen er så dårlig' date=' da regner jeg med at dere synger bedre selv...!! [/quote'] Så man har ikke lov til å ha negative meninger om noe som seg ikke mestrer bedre? Da tror jeg det hadde blitt lite diskusjon på dette forumet her… Vel, musikk er noe alle kan ha en mening om uansett… Og ja, jeg tror nesten jeg synger bedre enn denne Dina, for å høre på den sangen er ikke mye pent… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. mai 2003 #19 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg synger selv vanvittig dårlig, men m,å da få lov til å mislike denne sangen. Har masse mer musikk jeg synes er urdårlig jeg.. Fraskriver meg ikke retten til å mene ting bare fordi jeg ikke kan synge. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 16. mai 2003 #20 Del Skrevet 16. mai 2003 Det jeg mener er at dere er ganske raske til å klage over andre. Vel, dere mener at det er en mening. Mens jeg vil definerer det som klaging. Å ha en mening om barnehageprisene er ok. Men å skrive lange klagetråder på en låt synes jeg er teit, når vi i utgangspunktet vet at alle har forskjelling musikksmak. Så bla bla bla, kan man skrive om alt man vil her på kg, javist. Og takhøyden skal være høy, ja vist. Men ærlig talt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå