Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer rett og slett på om huden min ikke tåler id foundationen min. Har brukt den lenge, men har det suiste året fått endel småkviser rundt munnen og i tinningene, og lurer på om denne kan ha skylden.... Har nemlig ikke brukt den de siste fire dagene, og huden ser bedre ut allerede.

Vet at den inneholder et eller annet stoff som ikke alle mineralfoundationer inneholder, kan det være dette stoffet som forårsaker kvisene? Har nå bestilt prøver fra Meow cosmetics, på en mineralfoundation uten dette stoffet, håper den funker bedre enn id.

Videoannonse
Annonse
Gjest *lucky*
Skrevet

Ja du kan reagere på ID så det er nok lurt a du bytter merke. ID inneholder mye av stoffet bismuth som mange reagerer på.

Du kan glede deg til å prøve noe annet enn ID, det er flere merker som er mye bedre!

Skrevet

Flott, gleder meg som bare det til å få nye prøver i posten!

Gjest Lacuna
Skrevet

Du kan også bestille prøver fra Everyday Minerals og Signature cosmetics; begge har "sample kits" hvor du kan sette sammen prøver og bare betale for portoen.

Lumiere er også bra, men foreløpig har jeg ikke funnet en bra fargematch. Den jeg først trodde var ok, viste seg å være for gul. :forvirret: Nå lurer jeg på å teste ut uglogirl, men der er prisene endel høyere.

Ingen av disse inneholder bismuth oxychloride, som er det stoffet mange reagerer på. Men dersom du har brukt den lenge, kan det hende at det er andre ting huden din reagerer på.

Gjest *lucky*
Skrevet

Jeg reagerer ikke på ID men på Everyday sin foundation så dette er nok individuelt.

Har hatt prøver fra Meow og den virker bra, så lenge du klarer å velge rett farge:)

Uansett aldri godt å vite hvorfor men får urenheter i huden, dette må du bruke ellimineringsmetoden for å finne ut av.

Skrevet

Er egentlig det jeg har gjort, og står igjen me at det nok er id som har skylden. Får i hvert fall håpe at jeg har funnet årsaken til problemet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...