Gjest kvisen Skrevet 13. mai 2003 #1 Del Skrevet 13. mai 2003 hei, jeg leste et sted at ved å dynke kviser med alkohol vil de forsvinne? jeg har en del på ryggen hvor jeg gjerne vil forsøke dette. men hva slags alkohol er det snakk om?? ikke vodka eller whisky vel? og hvor får man tak i denne alkoholen? har den et navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 13. mai 2003 #2 Del Skrevet 13. mai 2003 Tja...alkohol tørker ut kvisene, men det gjør også huden din tørr og irritert så resultatet kan faktisk bli enda mer kviser.. Det er som regel alkohol i antikviseproduketer sånn som clerasil. Men jeg tror det er bedre å finn en hudpleieserie som passer til din hud og rense huden regelmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 13. mai 2003 #3 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg vil heller ikke anbefale deg å bruke alkohol, problemet vil nok bare bli værre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 14. mai 2003 #4 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg bruker alkoholholdig rensevann på store kviser (som jeg får en gang i måneden :-? ) men ikke på normal hud. Den tørker veldig ut,... Er ikke sikker på hvor godt det egentlig virker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 14. mai 2003 #5 Del Skrevet 14. mai 2003 Kviser=små infeksjoner.. Mao. Det er bakterier der. Hvis du bruker alkohol på dem, dreper du bakteriene(den gule gusjen er full av bakterier) og kvisen tørker ut. Hvis du først skal bruke alkohol, må du bruke så ren som mulig. Helst sprit. :] Ta deg en tur til legen og spør etter differin. Mine kviser i ansiktet forsvant på 14 dager! (Og huden var knusktør) den skal ikke brukes samtidlig som soling og huden blir UTROLIG tør og sår av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylvalin Skrevet 18. mai 2003 #6 Del Skrevet 18. mai 2003 Ta deg en tur til legen og spør etter differin. Mine kviser i ansiktet forsvant på 14 dager! (Og huden var knusktør) den skal ikke brukes samtidlig som soling og huden blir UTROLIG tør og sår av den. Helt enig med Jordbær her. Differin er løsningen hvis man vil ta knekken på kvisene. Og de sorte prikkene. Jeg har sett det fungere på flere av mine venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 18. mai 2003 #7 Del Skrevet 18. mai 2003 jada, det kan du! men det er ikke vodka og den slags, men prøv f.eks Dr Scotts Hudvann, som du får kjøpt på apotek! dypp en q-tips i, og ha på kvisa. har en bror som hadde MYE og store kviser, dette funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 19. mai 2003 #8 Del Skrevet 19. mai 2003 Å innta alkohol, gjør problemet enda verre iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå