Gjest Lilijana Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 I den siste tida har jeg hatt det veldig vanskelig, og jeg vet at dette året kommer til å være en stor prøvelse for meg og de rundt meg. Mamma har vist seg å være en utrolig god støttespiller. Jeg tenkte jeg skulle vise hvor stor pris jeg setter på henne med å gi henne en julekalender i år. Jeg vet det er evigheter til jul enda, men jo fortere jeg begynner å tenke på det jo mer gjennomtenkt og fin kan den julekalenderen bli Det krever jo en del å få 24 til personlige gaver! Så det jeg lurer på er om noen har forslag til hva som kan være i den julekalenderen til en slagkraftig 40+ mamma? Jeg kan også nevne at det er mulig jeg ikke kommer til å bo hjemme fra høsten av, og at faren min heller ikke kommer til å bo hjemme fra høsten av. Men uansett så kommer jeg jo til å reise hjem med gjevne mellomrom, så forslag til en jentekveld o.l. som en gave kunne jo vært koslig?
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Hva med små lapper med forskjellige ting dere kan gjøre sammen på noen av dagene? Kino, kafe, teater, svømme osv... Jeg er 40, og ville like å få f.eks shampo, balsam, hudkrem, sjokolade, en pen duk, telysholdere, ting til settekassa mi, neglelakk, sokker, leppepomade, skjerf, hobbyting, lys m.m.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå