Gå til innhold

Gave til sprek 40+ mamma :)

Fremhevede innlegg

Gjest Lilijana
Skrevet

I den siste tida har jeg hatt det veldig vanskelig, og jeg vet at dette året kommer til å være en stor prøvelse for meg og de rundt meg. Mamma har vist seg å være en utrolig god støttespiller. Jeg tenkte jeg skulle vise hvor stor pris jeg setter på henne med å gi henne en julekalender i år. Jeg vet det er evigheter til jul enda, men jo fortere jeg begynner å tenke på det jo mer gjennomtenkt og fin kan den julekalenderen bli :) Det krever jo en del å få 24 til personlige gaver!

Så det jeg lurer på er om noen har forslag til hva som kan være i den julekalenderen til en slagkraftig 40+ mamma?

Jeg kan også nevne at det er mulig jeg ikke kommer til å bo hjemme fra høsten av, og at faren min heller ikke kommer til å bo hjemme fra høsten av. Men uansett så kommer jeg jo til å reise hjem med gjevne mellomrom, så forslag til en jentekveld o.l. som en gave kunne jo vært koslig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hva med små lapper med forskjellige ting dere kan gjøre sammen på noen av dagene? Kino, kafe, teater, svømme osv...

Jeg er 40, og ville like å få f.eks shampo, balsam, hudkrem, sjokolade, en pen duk, telysholdere, ting til settekassa mi, neglelakk, sokker, leppepomade, skjerf, hobbyting, lys m.m.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...