scrat Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Ganske ny på dette her, men tenkte at jeg bare måtte hoppe i det:) Vil gå ned i vekt og lårene er noe av det jeg vil minske på kroppen min. Noen av dere som har prøvd Leg Magic? fungerer det virkelig? http://www.tvshop.com/NO/products/6888/14074
Gjest Bolledeig Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Man minsker ikke lårene med styrketrening, og i hvertfall ikke med puslete styrketrening a´la leg magic. Det som får lårene til å krympe er forbrent fett. Og fett forbrenner du med å spise mindre enn du forbrenner. Produktet koster nesten 1100 kr inkludert porto, og da er det bedre å bruke det på 2-3 måneder på et treningssenter eller noe liknende.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har sett litt på den, men siden jeg har periodevise planger med bekkenet så har jeg endt opp med å la den være.
Gjest bubblan Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Man minsker ikke lårene med styrketrening, og i hvertfall ikke med puslete styrketrening a´la leg magic. Det som får lårene til å krympe er forbrent fett. Og fett forbrenner du med å spise mindre enn du forbrenner. Produktet koster nesten 1100 kr inkludert porto, og da er det bedre å bruke det på 2-3 måneder på et treningssenter eller noe liknende. bolledeig! har du noen gang prøvd leg magic?? du vet ikke hva du prater om..
pittie Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 bolledeig! har du noen gang prøvd leg magic?? du vet ikke hva du prater om.. Bolledeig har et fin poeng da. Man får ikke mindre lår av mer muskler.. Bare penere. Jeg anbefaler kondisjonstrening siden du vil minske lårene. Men regner med du får god trening egentlig av denne leg magic saken siden du bruker musklene bra virker det som :klø:
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Sier meg enig med Bolledeig. Invester heller i et medlemskap på treningssenter. Du får helt sikkert mer utbytte av det enn den dingsen der.
Nicky B Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Leg magic funker! Jeg kjøpte meg leg magic for jeg syns leg lifts er kjedelig. Tenkte at med den kunne jeg trene innsiden av begge lårene samtidig. Jeg er kjempefornøyd, musklene på innsiden av lårene mine er blitt fastere og jeg har gått fra 54 cm til 50,5 cm i omkrets.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 Jeg sliter med revmatisme; bindevevsykdom og fibromyalgi. I den forbindelse er jeg ofte forhindret i å gå turer til tider, pga knærne mine værker så intenst. Er Leg Magic noe som sliter mye på knærne når dere trener, eller blir knærner mer skånet med dette treningsapparatet? Håper på svar her inne
Gjest legmagicfan Skrevet 21. februar 2009 #10 Skrevet 21. februar 2009 Etter 6 måneders vurdering og tenking, gikk jeg til anskaffelse av leg magic. Noe av det smarteste jeg har gjort! Dere som har sett på reklamen av den på TVSHOP har sikkert deres tvil, og kaller den puslete. Jeg holdt ikke 1 minutt første gang jeg prøvde den. Å kalle den puslete er helt idiotisk, det er tross alt din egen kroppsvekt du drar frem og tilbake. Leg magic trener inner musklene i lårene, de ytre musklene, og baken. Jeg merker ikke noe særlig at den sliter på knærne, men jeg gjør alle øvelsene i den videoen, og knebøy er da noe man kjenner godt i knærne, men det er jo bare å la det være. Jeg har brukt leg magic i 2 måneder, og er fantastisk fornøyd. Betalte 1100 kroner for den, og det er ett av mine beste kjøp så langt. Bena er penere, lårene er smidige og faste, og rompen er bedre enn noensinne. Hilsen ei som var kjempeskeptisk til leg magic i ett halvt år før hun prøvde
Gjest Mea Culpa Skrevet 21. februar 2009 #11 Skrevet 21. februar 2009 Men man trenger strengt tatt ikke betale masse penger for en Leg Magic for aa trene bein og rumpe.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #12 Skrevet 21. februar 2009 Men man trenger strengt tatt ikke betale masse penger for en Leg Magic for aa trene bein og rumpe. Nå handler debatten om erfaringer og opplevelser med Leg Magic, ikke gåtur i skogen.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #13 Skrevet 22. februar 2009 Etter 6 måneders vurdering og tenking, gikk jeg til anskaffelse av leg magic. Noe av det smarteste jeg har gjort! Dere som har sett på reklamen av den på TVSHOP har sikkert deres tvil, og kaller den puslete. Jeg holdt ikke 1 minutt første gang jeg prøvde den. Å kalle den puslete er helt idiotisk, det er tross alt din egen kroppsvekt du drar frem og tilbake. Leg magic trener inner musklene i lårene, de ytre musklene, og baken. Jeg merker ikke noe særlig at den sliter på knærne, men jeg gjør alle øvelsene i den videoen, og knebøy er da noe man kjenner godt i knærne, men det er jo bare å la det være. Jeg har brukt leg magic i 2 måneder, og er fantastisk fornøyd. Betalte 1100 kroner for den, og det er ett av mine beste kjøp så langt. Bena er penere, lårene er smidige og faste, og rompen er bedre enn noensinne. Hilsen ei som var kjempeskeptisk til leg magic i ett halvt år før hun prøvde Hvordan er den med tanke på bekkenbelastning?
Gjest LanaLane Skrevet 22. februar 2009 #14 Skrevet 22. februar 2009 eller belastning på knær? har skjeve kneskåler....
Chanel.No5 Skrevet 22. februar 2009 #15 Skrevet 22. februar 2009 Nå handler debatten om erfaringer og opplevelser med Leg Magic, ikke gåtur i skogen. Nå er dette ett diskusjonsforum og det må være tillatt å komme med alternative svar på spørsmål også. At en foreslår gratis trening i skog og mark fremfor å bruke masse penger som en kanskje ville unnvært å bruke om en tenke seg litt om er en god idè synes jeg. Samt forslaget over om å bruke pengene på ett treningssenter er ett godt forslag. Det er forstålig at trådstarter ønsker konkrete svar vedr. leg magic, men blir nok ikke sint om folk tar seg tid til å komme med forslag til alternative løsninger også
Gjest Mea Culpa Skrevet 22. februar 2009 #16 Skrevet 22. februar 2009 Nå handler debatten om erfaringer og opplevelser med Leg Magic, ikke gåtur i skogen. Jeg sa ingenting om turer i skogen. Poenget mitt var hvorfor bruke penger paa et apparat for aa trene beina naar man kan faa samme effekten uten. But each to their own!
Gjest Gjest_mina_* Skrevet 23. februar 2009 #17 Skrevet 23. februar 2009 bolledeig! har du noen gang prøvd leg magic?? du vet ikke hva du prater om.. Man trenger ikke prøve alt for å vite om det fungerer eller ikke. Noen ganger holder det å ha god kunnskap om feks trening og kroppens anatomi, hvordan musklene fungerer.
Chanel.No5 Skrevet 23. februar 2009 #18 Skrevet 23. februar 2009 Man trenger ikke prøve alt for å vite om det fungerer eller ikke. Noen ganger holder det å ha god kunnskap om feks trening og kroppens anatomi, hvordan musklene fungerer. Enig her!
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 23. februar 2009 #19 Skrevet 23. februar 2009 (endret) I denne artikkelen tar Jill Jahrman for seg en god del treningsutstyr man kan kjøpe på TV SHOP, blant annet Leg magic. Dette sier Jahrman om Leg magic: Påstanden om at alle musklene i bena trenes er feil – du gjør ikke tilstrekkelig med ulike bevegelser. Videre påstås det at du trener musklene på utsiden av lårene. Noen slike finnes ikke. Musklene de snakker om ligger i baken og på siden av hoftene. Trening av musklene som fører til innover – eller utoverføring av bena er det mest unyttige du kan gjøre. Du påvirker ikke disse områdene til å bli mindre, og du får ingen funksjonell effekt av treningen. Jeg vil heller anbefale styrkeøvelser som knebøy, markløft og utfall. Tillegg: det jeg mener er aller mest misvisende med slike produkter er at det blir påstått at man kan bedrive punktslanking med dem. Det er umulig å punktslanke. Endret 23. februar 2009 av O-Ren Ishii
Gjest Huldali Skrevet 24. februar 2009 #20 Skrevet 24. februar 2009 Hvis man bare bygger muskler, og ikke minker på noen andre måter, så vil jo lårene bare bli større? Mer muskler tar jo logisk nok mer plass. Hvis man skal få mindre lår, må man gjøre andre ting (som å trene kondisjon, spise mindre) i tilegg til å trene lårene? Det er i hvert fall min erfaring. Lårene mine ble ganske så store og sterke (ikke minst) etter et år med hard spinning-trening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå